Wp Header Logo 117.png


منتشر شده در 29 مهر 1402 ساعت 17:29


نویسنده
محمدرضا پاداش

نتایج اولویت دهی عرضه خودروهای وارداتی مشخص شد

نتایج اولویت دهی خودروهای وارداتی امروز مشخص شد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سامانه عرضه وارداتی ها، از وضعیت اولویت دهی با خبر شوند.

هفته گذشته بود که سامانه عرضه وارداتی ها با ۶ خودرو برای متقاضیان باز شد و مشتریان با توجه به رتبه خود در اولویت دهی، اقدام به انتخاب خودرو کردند. حالا پیام های مخاطبین عزیز آخرین خودرو حاکی از آن است که نتایج اولویت دهی عرضه خودروهای وارداتی مشخص شده و حالا مشتریان می توانند از وضعیت خود در این عرضه با خبر شوند. نکته مهم این است که پس از ممنوعیت چند ساله واردات، برای اولین بار در این عرضه خودروهایی غیر چینی حضور داشتند و همین باعث شد تا اشتیاق مشتریان برای خرید در این عرضه بیشتر باشد. این را در نظر داشته باشید که عرضه وارداتی ها فعلا مختص به همان افرادی است که قبلا با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در این سامانه ثبت نام کرده بودند.

حتما بخوانید : قیمت شش خودروی وارداتی جدید اعلام شد

اولویت دهی یا قرعه کشی؟

وزارت صمت این نوع عرضه را برای وارداتی ها، اولویت دهی می نامد اما در عمل این روش عرضه هیچ تفاوتی با قرعه کشی ندارد و عملا شانس شما در رتبه اولویت دهی است که تعیین می کند شما صاحب خودرو خواهید شد یا نه. این نوع عرضه بیشتر شبیه به لاتاری است که البته این بار متقاضیان قبل تر با دانستن رتبه خود می دانند که شانس آن ها در گرفتن فلان خودرو بالا است یا نه. البته مسئولان وزارت صمت وعده داده اند که با ادامه روند واردات و ایجاد ثبات در بازار، دیگر خبری از سامانه های عرضه نباشد و شرکت های وارد کننده بتوانند بصورت مستقیم خودروهای خود را عرضه کنند. البته که با شرایط فعلی، چنین چیزی فعلا قابل تصور نیست.

source

viraje

توسط viraje