Wp Header Logo 92.png

اپلیکیشن واتساپ جایگاه خود را در سراسر جهان به دست آورده و تثبیت کرده است. مسلما دلایلی پشت این موفقیت نهفته است. واتساپ در اولین روز های انتشار توانست بازخورد خوبی کسب کند و به سرعت تبدیل به یکی از برترین اپلیکیشن های پیام رسان جهان شود. این اپلیکیشن راهی سریع برای ارسال پیام به دوستان و آشنایان است و امکان ایجاد گروه و ارسال ویدیو و عکس را نیز دارد. اما موضوعی که در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد، نسخه جدید واتساپ یعنی واتساپ بیزینس است. در این نوشته درمورد این نسخه از واتساپ و دلایلی برای استفاده از آن، مطالبی گردآوری کرده ایم.

بررسی واتساپ بیزینس

واتساپ بیزینس

در دنیای امروزی همه می خواهند همان گونه که با اعضای خانواده و یا دوستان خود در ارتباط هستند، با صفحات فروشگاه های معتبر اینترنتی نیز ارتباط برقرار کنند. در این میان، واتساپ بیزینس یکی از برترین برنامه های پیام رسان کاری است که در بیش از ۱۸۰ منطقه فعال است و روزانه بالغ بر ۶۰ میلیارد پیام در آن ارسال و دریافت می شود. به همین دلیل است که تمامی کسب و کار های اینترنتی موفق این روز ها به دنبال راه اندازی صفحه مخصوص خود در واتساپ بیزینس هستند تا بتوانند با افراد بیشتری در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنند و کار خود را توسعه دهند.

شرکت ها و صفحات فروشگاه اینترنتی ها با استفاده از واتساپ بیزینس می توانند به راحتی پیام های یادآوری، اعلان های سفارش، نظرسنجی های دو طرفه و پیام های پشتیبانی ارسال کنند. انجام این کار ها نیز بسیار آسان، سریع و بین المللی است. واتساپ بیزینس می تواند ارتباطات کاری و تجاری شما را به نوعی تغییر دهد و به سطح جدید و بالا تری برساند.

تیم های فروش می توانند پیام های پشتیبانی خود را به گونه ای ارسال کنند که مشتری ها به هیچ اطلاعات مضاعفی نیاز نداشته باشند. همچنین می توانند سوالات را به صورت ویس پاسخ دهند تا خدمات مشتری بهتر انجام شود. انجام این کار ها باعث می شود تا شرکت ها بتوانند تعاملات بیشتری را نسبت به گذشته تجربه کنند و عملکرد خود را در برقراری ارتباط های تجاری شان بهبود بخشند.

علاوه بر این ها از آن جایی که واتساپ به طور پیش فرض در بسیاری از گوشی ها و لپتاپ ها در سراسر دنیا نصب شده است، کاربران آن بسیار زیاد اند و هر روز بر تعداد آن ها افزوده می شود. این بدین معنا است که مشتریان کسب و کار ها قطعا این برنامه را از قبل بر دستگاه خود به صورت نصب شده دارند و دیگر لازم نیست درمورد ارسال پیام نگران باشند. شما نیز دیگر برای راه اندازی یک صفحه پاسخگویی به مشتریان خود نیازی به تحمل دردسر ندارید. فقط کافی است یک صفحه واتساپ بیزینس ایجاد کنید و شماره تماس خود را در آن وارد کنید.

آیا واتساپ بیزینس کسب و کار ها را از نصب اپلیکیشن های دیگر بی نیاز می کند؟

نصب اپلیکیشن دیگر

در گذشته ایمیل و پیامک تنها ابزار های ارتباط با مشتری بودند. درست است که آن ها در نوع خود بسیار موثر اند، اما این روز ها شما نیاز دارید که تاثیر بیشتری بر مشتری های خود بگذارید و ارتباط قوی تری با آن ها برقرار کنید. یکی از این ابزار ها که این روز ها بسیار متداول شده است، واتساپ بیزینس است. با استفاده از واتساپ شما می توانید دایره ارتباطی خود را وسیع تر کنید، امنیت بیشتری داشته باشید و هزینه های پشتیبانی خود را کاهش دهید.

البته اپلیکیشن های دیگر مانند فیسبوک و لینکدین همچنان محبوب هستند و در رونق کسب و کار ها نقش بسزایی دارند؛ اما در برخی از کشور ها دسترسی به این برنامه ها دشوار است و نیاز به برنامه ای با ویژگی های واتساپ بیزینس همچنان حس می شود. در ادامه یکی دیگر از فواید استفاده از این نسخه از واتساپ را به طور خلاصه بیان می کنیم.

استفاده از واتساپ بیزینس برای کسب و کار چه فوایدی دارد؟

فایده واتساپ بیزینس

تقویت روابط برند های گوناگون نقش اساسی در موفقیتشان دارد. واتساپ بیزینس نیز با ایجاد محیط مخصوص کسب و کار، این فرصت را در اختیارتان قرار می دهد که ویژگی های خود را اضافه کنید، به عنوان یک برند در آن به فعالیت بپردازید، هویت مخصوص خود را داشته باشید و ایمیل ها و آدرس های فروشگاه های تان را شخصی سازی و اضافه کنید. همچنین توجه به جزئیات و توانایی شخصی سازی کردن آن ها به شما کمک می کنند تا با برقراری هر ارتباط، برند خود را تقویت کنید. این ارتباطات باعث می شود مشتریان بالقوه شما را بشناسند و بدانند که کلاهبردار نیستید و حساب اصلی برند هستید.

جمع بندی

اگر صاحب کسب و کار هستید و به دنبال برقراری ارتباط مفید و قوی با مشتریان و همکاران خود می گردید، واتساپ بیزینس می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. شما با استفاده از آن می توانید پشتیبانی برند خود را تقویت کنید و برای آن شخصیت واحد و قدرتمندی ایجاد کنید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا با واتساپ بیزینس و ویژگی های آن بیشتر و بهتر آشنا شوید.

source

viraje

توسط viraje