یکی از اصلی‌ترین چالش‌ها برای کارفرماها پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت خوب نزدیک به موقعیت مکانی کسب و کارشان است.

هرچند که به‌تازگی این موضوع کمی با امکانات و تکنولوژی رفع شده است و راه‌هایی برای ارتباط از راه دور وجود دارد، اما هیچ چیز هنوز جای جلسات حضوری و ارتباط نزدیک کارفرما و طراح سایت را نمی‌گیرد. این ارتباط هم به رشد کسب و کار کمک می‌کند، هم فرصت‌هایی برای ایده‌های جدیدتر به‌وجود می‌آورد. تابان شهر در این مورد یک سری اطلاعاتی قرار است به ما بدهد.

چرا موقعیت مکانی در طراحی سایت مهم است؟

طراحی سایت موضوع آسان و پیش پا افتاده‌ای نیست و سایت هر کسب و کاری هویت آن کسب و کار در دنیای تکنولوژی می‌باشد. مثلا اگر شرکتی در تهران به دنبال طراحی سایت در تهران باشد، در زمان‌های لازم امکان جلسات حضوری و نظارت‌های دقیق است و سیستم گزارش‌دهی هم خیلی راحت‌تر از قبل می‌شود. همچنین چون بیشتر برندها و شرکت‌ها دفترهای مرکزی‌ای در تهران دارند، طراحی سایت در تهران خیلی محتمل‌تر است و البته که پیدا کردن یک شرکت خوب طراحی سایت در تهران دشوار است. چرا؟ چون شرکت‌های طراحی سایت تهران هم خیلی زیاد هستند و هم رویکردهای متنوعی دارند. بد نیست که برای مثال با سه مورد از آن‌ها آشنا بشویم.

تابان شهر

یکی از شرکت‌های طراحی سایت فعال در تهران است که نه‌تنها در طراحی سایت قوی عمل می‌کند، بلکه تیم سئو سایت خوبی هم دارد و یکی از اصلی‌ترین تمرکزهایش روی سئو سایت می‌باشد. “سئو سایت” یا بهینه سازی برای موتور جست و جو فرایندی است که در آن سایت را برای نمایش در نتایج موتورهای جست و جویی مانند گوگل بهینه سازی می‌کنند که با جست و جوی کلمه اصلی آن کسب و کار توسط مخاطب، سایت مورد نظر در رتبه های بالای نتایج نمایش داده شود.

شرکت تابان شهر : tabaneshahr.com همچنین در طراحی سایت هم حرف‌هایی برای گفتن دارد و برای اثبات آن می‌توانید صفحه نمونه کارهای آنها را مشاهده کنید.

خدمات این شرکت به شرح زیر می‌باشد:

طراحی سایت سئو سایت سایر خدمات
طراحی سایت وردپرسی سئو سایت فروشگاهی تبلیغات گوگل
طراحی سایت اختصاصی سئو سایت شرکتی ساخت تیزر و موشن تبلیغاتی
طراحی سایت تک صفحه ای اجاره استدیو
طراحی کاتالوگ دیجیتال

طراحی سایت

دی ام تابان

یکی دیگر از شرکت های طراحی سایت خوب در تهران دی ام تابان است که به علاوه طراحی سایت، همانطور که از نامش هم پیداست، دستی در انواع و اقسام روش‌های دیجیتال مارکتینگ که شامل موارد زیر می‌شوند هم دارد:

  • سئو سایت
  • تبلیغات کلیکی
  • گوگل ادز یا تبلیغات گوگل
  • تبلیغات بنر
  • تولید محتوای سایت
  • کپی رایتینگ
  • شبکه های اجتماعی

با این تفاسیر این شرکت طراحی سایت می‌تواند شما را در این راه به خوبی همراهی کند. این شرکت با ارائه روش‌های نوین دیجیتال مارکتینگ باعث می‌شود که شما از رقبای خودتان عقب نمانید و حتی با تداوم کار، روی دست رقبای خودتان نیز بلند شوید.

تابان آکادمی

تابان آکادمی یا آکادمی تابان علاوه بر این‌که یک فضایی برای آموزش سئو سایت، آموزش برنامه نویسی، آموزش طراحی سایت و آموزش دیجیتال مارکتینگ فراهم می‌کند، طراحی سایت و سئو سایت را هم در کارهای خودش دارد و یکی از شرکت‌های خوب در تهران به‌شمار می‌رود. تمرکز اصلی این شرکت روی آموزش و فراهم کردن بستری برای علاقه‌مندان به دنیای وب و دیجیتال است که بتوانند مهارت‌های خودشان را در زمینه‌های مختلف افزایش بدهند. این شرکت تمرکز اصلی اش روی موارد زیر می‌باشد:

  1. آموزش سئو سایت
  2. آموزش طراحی سایت
  3. آموزش برنامه نویسی
  4. آموزش دیجیتال مارکتینگ
  5. آموزش ابزارهای سئو
  6. آموزش ابزارهای طراحی سایت و برنامه نویسی

طراحی سایت

آیا از شهرهای دیگر هم می‌شود از خدمات شرکت‌های داخل تهران استفاده کرد؟

قطعا چنین اتفاقی با وجود تکنولوژی‌های جدید و راه‌های ارتباطی مختلف امکان‌پذیر است. خصوصا این‌که روند گزارش‌دهی طراحان و دیجیتال مارکترها به کارفرماها تغییر کرده است و شکل و شمایل همگام با تکنولوژی پیدا کرده است. اما اگر شما بخواهید یک شرکت برای طراحی سایت خودتان انتخاب کنید، بد نیست که به موقعیت مکانی توجه کنید. به این خاطر که نزدیک بودن موقعیت مکانی می‌تواند از خیلی از آسیب‌ها جلوگیری کند و آن ارتباط نزدیک طرفین را ایجاد کند. اگر دقت کرده باشید هنوز هم جلسات آنلاین یک سری مشکلاتی دارند و همه چیز را نمی‌شود در یک جلسه آنلاین به‌خوبی بیان کرد.

باز با این وجود، به هیچ عنوان نمی‌شود گفت که کار کردن با شرکتی که داخل شهر شرکت مورد نظر نیست اشتباه است. این‌که کیفیت کار شرکت مورد نظر در چه سطحی است خیلی مهم‌تر از موقعیت مکانی آن شرکت می‌باشد. یک شرکت خوبی که از شما دور است ممکن است کار شما را 10 برابر بهتر از شرکتی انجام دهد که خیلی با شما فاصله‌ای ندارد. اینجا به هیچ عنوان نباید کیفیت را فدای موقعیت مکانی کرد.

سخن پایانی

در آخر این‌که با وجود تکنولوژی های جدید و تمامی  پیشرفت‌های حاصل شده آن، باز هم همچنان یک سری چیزها مانند جلسات حضوری تاثیرشان قابل انکار نیست. گاهی اینطوری خیال کارفرما هم راحت‌تر است که اگر اتفاقیم بیفتد، می‌تواند ارتباط نزدیک‌تری با پیمانکاران سایت بگیرد و مشکلات را به اتفاق یکدیگر حل کنند. تابان شهر با تجربه‌ای که در این زمینه دارد سعی کرد که یک سری اطلاعاتی را درباره این موضوع به ما بدهد. ممنون که همراه ما بودید و شما می‌توانید نظرات خودتان را هم برای ما کامنت کنید و دیدگاه خودتان درباره موقعیت مکانی شرکت طراحی سایت را با ما در میان بگذارید.

source

توسط