Wp Header Logo 604.png

ب‌ام‌و با تغییراتی که در قالب مدل سال ۲۰۲۴ در ادونچربایک سنگین خود، R1300GS اعمال کرده، این موتورسیکلت ماجراجویانه را به گزینه‌ای قدرتمندتر، راحت‌تر و کارآمدتر از قبل تبدیل کرده. اما این، پایان کار برای R1300GS نیست. ب‌ام‌و موتوراد آپشن‌هایی را نیز برای آن ارائه می‌کند که می‌تواند باب میل هر سلیقه‌ای باشد. یکی از این آپشن‌ها، Option719 است که هم ظاهر خاص‌تری به BMW R1300GS جدید می‌دهد، و هم آن را برای ماجراجویی و سفر، آماده‌تر می‌سازد.

موتورسیکلت سفری جدید ب‌ام‌و R 1300 GS با پکیج Option 719

این آپشن شامل رنگ اختصاصی سبز متالیک اورلیوس با نوارها و جزئیات تزئینی طلایی رنگ بوده، شامل زین راحت برای موتورسوار و ترک‌سوار، رینگ‌های سیمی طلایی رنگ، طرح رنگ تیره و کیفیت بالاتر برخی اجزای اصلی، شیشه بادگیر برقی قابل تنظیم جلو، زیرپایی راحت‌تر برای ترک‌سوار، گرمکن زین و فریم اختصاصی برای ست باکس‌های سفری سه‌تایی خوش‌فرم عقب که قابل برداشتن و حمل بصورت مجزا نیز هستند، می‌شود.

موتورسیکلت سفری جدید ب‌ام‌و R 1300 GS با پکیج Option 719

البته این آپشن، ارزان هم نیست و با سفارش آن، ۳.۱۹۵ دلار دیگر نیز به قیمت تمام شده BMW R1300GS اضافه می‌شود. بد نیست بدانید شروع قیمت BMW R1300GS از ۱۸.۸۹۵ دلار است. محرک این ب‌ام‌و دو چرخ مناسب برای مسافرت و ماجراجویی ها آخر هفته، یک موتور دو سیلندر چهار زمانه باکسر با فناوری آب و هوا خُنک است که ۱.۳۰۰ سی‌سی حجم داشته، ۱۴۵ اسب‌بخار قدرت بیشینه در دور ۷.۷۵۰ تحویل موتورسوار می‌دهد.

انتهای پیام

نوشته آپشن‌های سفری برای موتورسیکلت جدید ب‌ام‌و اولین بار در khodrodaily.ir. پدیدار شد.


source
viraje

توسط viraje