Wp Header Logo 169.png


منتشر شده در 13 آبان 1402 ساعت 17:23


نویسنده
آخرین خودرو

شرایط فروش پیکاپ KMC T8

شرایط فروش نقدی و اقساطی پیکاپ T8 ویژه آبان ۱۴۰۲ با موعد تحویل ۴۵ روزه از سوی کرمان موتور اعلام شد.

پیکاپ KMC T8 – آبان ۱۴۰۲

طرح جدید فروش نقدی و اقساطی پیکاپ T8 شرکت کرمان موتور ویژه آبان ۱۴۰۲ از روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت شد.قیمت مصوب این پیکاپ یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان اعلام شده و همچنین موعد تحویل خودرو ۴۵ روزه می باشد.همچنین این پیکاپ در رنگ های ﺳﻔﻴﺪ، مشکی، ﻗﺮﻣﺰ، ﺁبی ﺯﻧﮕﺎﺭی عرضه می شود.

آرشیو شرایط فروش پیکاپ KMC T8

شرایط فروش پیکاپ KMC T8 – آبان ۱۴۰۲

شرایط فروش نقد و اقساط پیکاپ T8 ویژه آبان ۱۴۰۲ با موعد تحویل ۴۵ روزه  از سوی کرمان موتور اعلام شد.

کرمان موتور در این طرح فروش اعتباری قیمت قطعی تی ۸ را یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان تعیین کرده است.همچنین بر اساس شرایط اعلام شده خودرو تی ۸ به‌صورت نقدی و اقساطی تا ۳۶ قسط قابل خرید است.ﺍﻗﺴﺎﻁ ﺑﺼﻮﺭﺕ ﻫﺮ ﺳﻪ ماه ﻳﻚ ﭼﻚ ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ شده ﻭ ﺗﺎﺭﻳﺦ ﭼﻚ نخست برای خودرو ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ است.

تنها با مراجعه به سایت کرمان موتور https://sales.kermanmotor.ir امکان خرید تی ۸ بدون اعمال محدودیت مقدور خواهد بود.

ﺳﻨﺪ خودرو تا زمان پرداخت کامل اقساط ﺩﺭﺭﻫﻦ شرکت است. ﺳﻮﺩ ﻣﺸﺎﺭﻛﺖ و ﺳﻮﺩ ﺍﻧﺼﺮﺍﻑ (ﺳﺎﻟﻴﺎﻧﻪ) به این طرح تعلق نخواهد گرفت. جریمه ﺗﺎﺧﻴﺮ ﺩﺭ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﺧﻮﺩﺭﻭ ۳ درصد ﻣﺎﻫﻴﺎﻧﻪ در نظر گرفته شده است و ﺯﻣﺎﻥ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﺧﻮﺩﺭﻭ ۴۵ ﺭﻭﺯ ﻛﺎﺭی اعلام شده است.

ﺭﻧﮓ قابل انتخاب برای خودرو  کی ام سی تی ۸ﺳﻔﻴﺪ، مشکی، ﻣﻴﻜﺎ، ﻗﺮﻣﺰ و ﺁبی ﺯﻧﮕﺎﺭی است.

ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ ﺑﺪﻭﻥ ﺑﻴﻤﻪ ﺑﺪﻧﻪ ﻭﺍﮔﺬﺍﺭ نمی‌شود ﻭ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﺁﻥ ﺑﻪ ﻣﺒﻠﻎ ﺍﻗﺴﺎﻁ ﺍﺿﺎﻓﻪ شده ﺍﺳﺖ

شرایط فروش پیکاپ KMC T8 – مهرماه ۱۴۰۲

طرح جدید فروش نقدی و اقساطی پیکاپ T8 شرکت کرمان موتور ویژه مهر ۱۴۰۲ از شنبه ۱۵ مهرماه لغایت یکشنه ۳۰ مهرماه آغاز خواهد شد.

قیمت موصوب این پیکاپ یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان اعلام شده و همچنین موعد تحویل خودرو ۴۵ روزه می باشد.

 قیمت موصوب این پیکاپ یک میلیارد و 650 میلیون تومان اعلام شده و همچنین موعد تحویل خودرو 45 روزه می باشد.

پیکاپ KMC T8 – تیرماه ۱۴۰۲

به گزارش آخرین خودرو، شرکت کرمان موتور از روز شنبه مورخ ۱۰ تیرماه ۱۴۰۲، فروش اقساطی پیکاپ KMC T8 را آغاز می‌کند. ثبت نام KMC تا تاریخ ۱۵ تیرماه (یا تا زمان تکمیل ظرفیت فروش) ادامه دارد. در این طرح، قیمت خودرو قطعی بوده و معادل یک میلیاردو ۶۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. رنگ‌های قابل سفارش نیز شامل مشکی میکا، قرمز، سفید و آبی زنگاری هستند

مبلغ پیش پرداخت برای این پیکاپ ۹۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. اقساط این خودرو به صورت ۱۸ و ۳۰ ماهه است که در قالب چک صیادی هر سه ماه یکبار پرداخت می شود. متقاضیان جهت ثبت نام می توانند به نمایندگی های کرمان موتور مراجعه کنند.

source

viraje

توسط viraje