Wp Header Logo 426.png
شاسی بلند وارداتی بایک به نمایشگاه اصفهان آمد

شاسی بلند وارداتی بایک در نمایشگاه اصفهان به نمایش گذاشته شد. عرضه این خودرو به زودی توسط دیار خودرو انجام می شود.

ظهر امروز نمایشگاه خودروی اصفهان آغاز به کار کرد و شرکت ها جدیدترین محصولات خود را در این رویداد به نمایش گذاشتند. یکی از خودروهایی که اولین حضور نمایشگاهی و عمومی خود را تجربه می کند شاسی بلند وارداتی بایک که توسط دیار خودرو به ایران می آید. شاسی بلند وارداتی بایک یا همان بایک X55 که با نام بیجینگ X5 هم شناخته می شود، یک کراس اوور متوسط و مدرن چینی است که فرآیند واردات آن به کشور توسط دیار خودرو در حال انجام است و به زودی در سامانه وارداتی ها عرضه خواهد داشت.

شاسی بلند وارداتی بایک به نمایشگاه اصفهان آمد

حتما ببینید : ویدیو معرفی بایک X55

طراحی شاسی بلند وارداتی بایک

شاسی بلند وارداتی بایک طراحی خاص و متفاوتی نسبت به دیگر چینی های بازار ما دارد. طراحی خاص این خودرو را می توان نزدیک به چانگان یونی تی دانست. چراغ های تمام ال ای دی در جلو بصورت کشیده و باریک طراحی شده اند و جلوپنجره طراحی یکپارچه با سپر را دارد که این همان سبکی است که این روز ها در خودروهای چینی زیادی می بینیم. چراغ های روشنایی روز بالا قرار گرفته اند و چراغ های اصلی پایین و در گوشه سپر ها طراحی شده اند. این دقیقا همان سبک طراحی ای است که قبل تر در خودرو نظیر فونیکس FX هم دیده بودیم. دستگیره های در بصورت پنهان طراحی شده اند و چراغ های کشیده در عقب بوسیله یک قطعه مشکی رنگ که نام بیجینگ روی آن نوشته شده، به هم متصل شده اند. در مجموع طراحی خاص و مدرنی را در این خودرو می بینیم و بنظر می رسد بایک X55 بتواند انتخاب جذابی بین خودروهای وارداتی چینی باشد.

شاسی بلند وارداتی بایک به نمایشگاه اصفهان آمد

مشخصات فنی

زیر کاپوت شاسی بلند وارداتی بایک یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو قرار دارد که مجهز به فناوری پاشش مستقیم سوخت یا GDI است. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۱۸۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۰۵ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر (WDCT) به چرخ های جلو منتقل می شود. کمپانی سازنده شتاب این کراس اوور را کمتر از ۸ ثانیه اعلام می کند و این یعنی با یک خودرو سریع و پر شتاب طرف هستیم.

شاسی بلند وارداتی بایک به نمایشگاه اصفهان آمد

امکانات شاسی بلند وارداتی بایک

پیش تر اعلام شده بود که این کراس اوور قرار است در تیپ های مختلف به بازار ایران بیاید و در تیپ فول این خودرو امکاناتی نظیر سقف پانورامیک، نمایشگر اطلاعات سرگرمی لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، نورپردازی کابین، سیستم پاکسازی هوا، فرمان کمکی برقی، سیستم کنترل پایداری، استارت دکمه ای، جلوآمپر دیجیتال، تهویه اتوماتیک، ترمز اضطراری هوشمند، رادار خط خوان و رانندگی خودکار بین خطوط، رادار نقطه کور، گرم کن و سردکن صندلی های جلو، کروز کنترل و دوربین ثبت وقایع مجهز است.

شاسی بلند وارداتی بایک به نمایشگاه اصفهان آمد

نمایشگاه خودروی اصفهان از سه شنبه ۱۶ آبان ماه تا جمعه ۱۹ آبان ماه بر قرار است و علاقه مندان به خودرو می توانند از ساعت ۱۱ تا ۱۸ از این رویداد خودرویی بازدید داشته باشند.

فروش تیگارد X35 در نمایشگاه اصفهان

در کنار کراس اوور وارداتی دیار خودرو، تیگارد X35 محصول مونتاژی تیگارد موتور هم در نمایشگاه حاضر شده بود. مدیران این شرکت در نمایشگاه اعلام کردند که فروش اقساطی این خودرو در نمایشگاه اصفهان انجام می شود و برای متقاضیان این خودرو در اصفهان سروپرایز قیمتی ویژه ای در نظر گرفته شده است.

شاسی بلند وارداتی بایک به نمایشگاه اصفهان آمد

نوشته شاسی بلند وارداتی بایک به نمایشگاه اصفهان آمد اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source

viraje

توسط viraje