Wp Header Logo 740.png

برند زیکر که توسط جیلی در سال 2021 و با هدف عرضه خودروهای برقی گران­‌قیمت تاسیس شده، دو مدل لیفت‌­بک 001، مینی‌ون 009 و کراس‌­اور X را به فروش می­‌رساند. اکنون نخستین تصاویر از چهارمین محصول یعنی سدان برقی 007 هم منتشر شده است.

چراغ‌های جلو به صورت پنل سراسری با گرافیک LED متحرک در طرفین طراحی شده است، که در هنگام خاموش بودن پیشرانه، به رنگ مشکی به نظر می­‌رسد. درهای بدون قاب، فرم برآمده کاپوت، شیشه عقب دولایه و پوشش نانو روی سقف کاملا شیشه­‌ای، زبان طراحی جدید این برند را معرفی می­‌کند.

معرفی زیکر 007

سقف شیشه‌ای این خودرو به فناوری گنبد حریم خصوصی مجهز شده است، که سطوح مختلفی از شفافیت را فراهم می‌کند. در نمای کناری، چراغ‌های دستیار هوشمند راننده قرار گرفته که در هنگام پارک کردن خودرو، به رنگ آبی درآمده و عابران را آگاه می‌­کند. زیکر 007 به سه حسگر لیدار مجهز شده که یکی از آن‌ها که در بالای شیشه جلو قرار گرفته است.

برند زیکر که توسط جیلی در سال 2021 و با هدف عرضه خودروهای برقی گران­‌قیمت تاسیس شده، دو مدل لیف­ت‌بک 001، مینی‌ون 009 و کراس‌­اور X را به فروش می‌­رساند. اکنون نخستین تصاویر از چهارمین محصول یعنی سدان برقی 007 هم منتشر شده است.

چراغ‌های جلو به صورت پنل سراسری با گرافیک LED متحرک در طرفین طراحی شده که در هنگام خاموش بودن پیشرانه، به رنگ مشکی به نظر می‌رسد. درهای بدون قاب، فرم برآمده کاپوت، شیشه عقب دولایه و پوشش نانو روی سقف کاملا شیشه‌­ای، زبان طراحی جدید این برند را معرفی می‌­کند.

معرفی زیکر 007

سقف شیشه‌ای این خودرو به فناوری گنبد حریم خصوصی مجهز شده است، که سطوح مختلفی از شفافیت را فراهم می‌کند. در نمای کناری، چراغ‌های دستیار هوشمند راننده قرار گرفته است، که در هنگام پارک کردن خودرو، به رنگ آبی درآمده و عابران را آگاه می­‌کند. زیکر 007 به سه حسگر لیدار مجهز شده، که یکی از آن‌ها که در بالای شیشه جلو قرار گرفته است.

source

viraje

توسط viraje