Wp Header Logo 742.png

«خبرماشین» – شامگاه سه شنبه، شرکت نامی خودرو –نماینده فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران- طی مراسمی از سه محصول وارداتی این برند در هتل استقلال تهران رونمایی کرد. خودروهای کیکس، سیلفی و ایکس تریل مدل هایی هستند که از سوی این شرکت رونمایی و به زودی عرضه آن از طریق سامانه یکپارچه آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ در این مراسم که با حضور مدیران ارشد این شرکت، نمایندگان مجلس، هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار شد، نمایندگان شرکت نامی خودرو در برخی از شهرهای بزرگ کشور معرفی و با این حرکت رسماً آغاز عرضه این محصول با سابقه و محبوب در ایران کلید خورد.

نیسان کیکس

یکی از اصلی ترین شروط موفقیت یک برند، گستردگی مراکز خدمات پس از فروش است؛ شرکت نامی خودرو قبل از عرضه اولین محصول، اقدامات لازم جهت اعطای نمایندگی را انجام داده تا خیال مشتریان از بابت این موضوع مهم آسوده باشد. شرکت نامی خودرو علی رغم تازه تاسیس بودن، متشکل از مدیران و پرسنلی هست که هرکدام قبلاً سوابق درخشانی را در حوزه صنعت خودرو داشته اند و با توجه به تجارب نیروی انسانی خود در حال ترسیم نقشه راه برای کسب سهم قابل توجهی از بازار است.

مدیرعامل شرکت نامی خودرو در این مراسم گفت: در مرحله اول تعداد 2000 دستگاه از محصولات نیسان در سگمنت های سدان، کراس اوور و شاسی بلند را تا پایان سال به بازار عرضه خواهیم کرد. در هفته های آینده عرضه نیسان های وارداتی در سامانه وارداتی ها انجام خواهد شد و متقاضیان می توانند برای خرید این خودروها اقدام کنند.

سید رضا فاطمی فرد ادامه داد: به دنبال حضور پایدار و بلند مدت در بازار خودروی ایران و ارائه خدمات پس از فروش و محصول باکیفیت به مشتریان هستیم؛ همچنین تمرکز شرکت بر سه محور نوآوری، کیفیت و مشتری مداری بنا شده است.

سید رضا فاطمی فرد

مدیرعامل شرکت نامی خودرو در خصوص شبکه فروش و خدمات پس از فروش گفت: تصمیم داریم ابتدا در شهرهای بزرگ مانند تهران، شیراز و اصفهان نمایندگی ایجاد کنیم و ترجیح شرکت بر این است که از نمایندگی‌هایی استفاده کند که قبل از این نیز نماینده شرکت نیسان در ایران بودند و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال 10 نمایندگی را راه‌اندازی کنیم که بتوانند استانداردهای لازم را داشته باشند.

فاطمی فرد گفت: شرکت نامی‌خودرو معتقد است که مشتریان شرکای تجاری آنها هستند و هدف اصلی این شرکت، ایجاد رضایت در مشتریان و منتفع کردن آنهاست. این شرکت برنامه‌ریزی کرده تا خودروها را در زمانی که تعهد داده است، به مشتریان تحویل دهد و فرایند فروش را به صورت شفاف و پاکیزه انجام دهد. تحویل خودروها مستقیماً در محل سکونت مشتریان و درب منزل انجام خواهد شد.

وی در خصوص دغدغه اصلی مشتریان در خدمات پس از فروش گفت: تامین قطعات یدکی خودرو یکی از چالش‌های همیشگی مشتریان است که از هم‌اکنون برای این بخش سفارش ‌گذاری قطعات خودرو را انجام دادیم تا مشکل کمبود قطعه نداشته باشیم و امیدواریم بتوانیم ۸۰ درصد نیاز مشتری را در بخش قطعات یدکی خودرو را به سرعت پاسخ دهیم.

در مراسم رونمایی از خودروهای این برند، سه مدل نیسان کیکس، نیسان سیلفی هیبریدی و نیسان ایکس تریل رونمایی و معرفی شد.

نیسان ایکس تریل 2023نیسان ایکس تریل 2023

نیسان ایکس تریل 2023

این خودرو شاسی بلند مجهز به یک پیشرانه مدل PR25DD چهار سیلندر GDI با حجم 2.5 لیتر تنفس طبیعی است که حداکثر قدرت موتور 181 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن 244 نیوتون متر است.

گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع Xtronic سی وی تی بوده و این محصول دارای فرمان برقی حساس به سرعت است.

نیسان ایکس تریل یک خودرو دو دیفرانسیل است و قدرت به هر چهار چرخ این خودرو اعمال می‌شود.

سیستم چهارچرخ‌ محرک نیسان یک سیستم کاملا هوشمند است که با ارسال قدرت موتور به چرخ‌هایی که چسبندگی بیشتری دارند به شما کمک می‌کند در تمام شرایط رانندگی کنترل خودرو را حفظ کنید. این سیستم می‌تواند در مدت زمانی کمتر از پلک‌زدن چشم‌های شما در سطوح لغزنده واکنش نشان دهد و بنابراین می‌توانید همیشه به پشتیبانی این سیستم اعتماد کنید.

نیسان کیکس 2023

نیسان کیکس 2023

نیسان کیکس 2023

این خودرو کراس اوور مجهز به یک پیشرانه مدل HR15 نسل سوم 4 سیلندر با حجم 1.5 لیتر تنفس طبیعی است که حداکثر قدرت موتور 122 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن 145 نیوتون متر است.

گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع Xtronic سی وی تی 6 سرعته بوده و این محصول دارای فرمان برقی حساس به سرعت است.

این خودرو از برخی از پیشرفته‌ترین امکانات فناوری جدید روز، مثل نسل جدید گیربکس ضریب پیوسته Xtronic برخوردار هست. نیسان ایکس تریل با گیربکس ضریب پیوسته سریع‌تر شتاب می‌گیرند، بی‌صداتر کار می‌کنند و مصرف سوخت آنها به طور میانگین ۱۵ درصد نسبت به خودروهایی که گیربکس اتوماتیک معمولی دارند کمتر است.

نیسان کیکس همانند نیسان جوک، یک خودرو اقتصادی محسوب می‌شود؛ همچنین این خودرو به صورت دیفرانسیل جلو در بازار ایران عرضه خواهد شد.

نیسان کیکس به دستیارهای رانندگی هوشمند مجهز نیست اما تمامی سیستم‌های ایمنی مورد نیاز به همراه شش کیسه هوا را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. این خودرو در تست تصادف موسسه آمریکایی NHTSA، چهار ستاره ایمنی را کسب کرده است که نمره قابل قبولی برای یک کراس‌اوور اقتصادی محسوب می‌شود.

نیسان سیلفی 2023

نیسان سیلفی 2023

نیسان سیلفی 2023

این خودرو سدان مجهز به یک پیشرانه مدل HR15 نسل سوم 4 سیلندر با حجم 1.2 لیتر تنفس طبیعی است که حداکثر قدرت موتور 136 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن 300 نیوتون متر است.

نیسان سیلفی یک خودرو پلاگین هیبریدی است. بنابراین عملکرد فنی متفاوتی نسبت به رقبایش دارد. گیربکس تک دنده نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد. مصرف سوخت اقتصادی، برگ برنده نیسان سیلفی در مقایسه با رقبایش است. این خودرو در سیکل ترکیبی 3.9 لیتر بنزین می‌سوزاند که رقمی مطلوب برای یک سدان کوچک به حساب می‌آید.

نیسان همیشه ارائه‌دهنده سبک طراحی برتر بوده است. سیلفی بار دیگر ثابت می‌کند که ابتکار، خلاقیت و طرح‌های جسورانه بخشی از فرهنگ نیسان هستند.

 

 

قیمت نیسان ایکس تریل | قیمت نیسان سیلفی | قیمت نیسان کیکس

هنوز قیمت نیسان ایکس تریل و قیمت نیسان سیلفی و قیمت نیسان کیکس به صورت رسمی اعلام نشده است اما بنا به اظهارات مدیران شرکت نامی خودرو به زودی عرضه آن از طریق سامانه یکپارچه آغاز خواهد شد.

 

 

 

source

viraje

توسط viraje