Wp Header Logo 721.png
پیکاپ جدید کرمان موتور در حال تست شکار شد

تصاویر ارسالی از مخاطبین عزیز آخرین خودرو، پیکاپ جدید کرمان موتور یا همان KMC T9 را در حال گذراندن تست های فنی نشان می دهد.

بر اساس تصاویر ارسالی توسط مخاطبین عزیز آخرین خودرو، پیکاپ جدید کرمان موتور در حال گذراندن تست های فنی است. این پیکاپ در سبد محصولات کرمانی ها بالاتر از KMC T8 قرار می گیرد و پیش بینی می شود فروش بالایی را در بازار ایران داشته باشد. محصول جدید کرمان موتور در واقع همان جک T9 یا جک هانتر است که در ایران بصورت ریبرند شده و با نشان KMC عرضه خواهد شد. این خودرو در رده پیکاپ های دو دیفرانسیل و فول آپشن بازار قرار خواهد گرفت و رقیب مستقیمی برای بهمن G9 و فوتون تونلند اتوماتیک خواهد بود. در ادامه مشخصات T9 را بررسی می کنیم.

پیکاپ جدید کرمان موتور در حال تست شکار شد

مشخصات پیکاپ جدید کرمان موتور

کی ام سی T9 به یک پیشرانه دو لیتر توربوشارژ مجهز است که خروجی های فنی ۱۸۷ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتن متر را ثبت می کند. قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک ZF به تمام چرخ ها منتقل می شود و تنظیمات مربوط به دنده سبک و سنگین را به سبک خودروهای بیراه نورد در این پیکاپ داریم. طراحی ظاهری T9 سبکی جدید را بین پیکاپ های بازار ایران ارائه می دهد و به همراه G9، متفاوت ترین پیکاپ های بازار کشور خواهند بود.

پیکاپ جدید کرمان موتور در حال تست شکار شد

سطح بالای امکانات در T9

برای رقابت با پیکاپ های قدرتمند این رده، کرمان موتور سطح خوبی از امکانات را برای T9 در نظر گرفته است. در پیکاپ جدید کرمان موتور امکانات ایمنی و رفاهی ای نظیر سانروف، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، صندلی برقی راننده، گرم کن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، دوربین ۳۶۰ درجه، دسته دنده الکترونیکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کلاستر دیجیتال، تریم داخلی چرم مصنوعی، استارت دکمه ای، تنظیم الکترونیکی حالت انتقال قدرت، چراغ های LED، رینگ آلومینیومی و سنسور نور مجهز است.

پیکاپ جدید کرمان موتور در حال تست شکار شد

هنوز زمان معرفی رسمی و قیمت این پیکاپ مشخص نیست اما بنظر می رسد کرمان موتور به زودی رونمایی رسمی این خودرو را انجام دهد و به زودی عرضه T9 در بازار رقم بخورد. بازار پیکاپ های دو دیفرانسیل به دلیل محدودیت واردات خودروهای SUV بسیار داغ شده و پیش بینی می شود که با عرضه محصولات جدید، مشتریان بیشتری باز هم به این رده متمایل شوند.

source

viraje

توسط viraje