مشخصات سنسور دوربین گوشی های سری آنر مجیک ۶ – Honor Magic6 فاش شد. این گوشی از یک دوربین ۱ اینچی قدرتمند بهره خواهد برد.

گوشی های سری Honor Magic6 سال آینده همراه با چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام راهی بازار خواهند شد. تا امروز ما فقط از تراشه قدرت‌بخش آن‌ها می‌دانستیم، اما حالا تکه دیگری از پازل پیاد شد و آن هم مشخصات مربوط به سنسور دوربین آنر مجیک ۶ است. به‌نقل از Digital Chat Station که منبع قابل اعتماد اخبار گوشی‌های چینی است، گوشی آنر، نخستین محصولی خواهد بود که از سنسور دوربین OV50K استفاده خواهد کرد.

ما اطلاعی از ابعاد این سنسور نداریم، اما از آنجا که سنسور OV50H از ابعاد ۱/۱.۳ اینچی برخوردار بود، بنابراین سنسور مدل K آن هم قطعا یک اینچی خواهد بود. این سنسور باعث شده تا سنسور دوربین سونی IMX989، تنها حسگر ۱ اینچی بازار نباشد .

گوشی مجیک ۶ یک محصول متمرکز بر دوربین خواهد بود. به‌همین خاطر هم هست که آنر می‌خواهد از سنسورهای دوربین پرچمدار روی آن استفاده کند. به‌طور مثال در حال حاضر گوشی مجیک ۵ پرو، پرچمدار فعلی آن‌ها از یک دوربین پریسکوپی ۹۰ میلی‌متری و یک دوربین اولترا واید ۱۳ میلی‌متری بهره می‌برد که در جای خودش خیلی جذاب است.

source

توسط