Wp Header Logo 897.png


منتشر شده در 28 آبان 1402 ساعت 13:46


نویسنده
حسین دلاور


ویدئو
رضا چوکامی

در حاشیه دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، خبرنگار آخرین خودرو گفت و گویی با مدیرعامل مکث موتور داشت. در این گفت و گو بابک وطن خوان به برنامه های جدی مکث موتور برای عرضه محصولات جدید اشاره کرد.

بابک وطن خواه در مورد محصولات جدید مکث موتور گفت: «بزودی کراس اوور نیو تیارا را به بازار معرفی می کنیم و برنامه داریم تا این خودرو به عنوان مدرن ترین کراس اوور مونتاژی به بازار بیاید. نیو تیارا بر پایه بایک بیجینگ X7 خواهد بود که یک کراس اوور لوکس و پیشرفته بنزینی در بازار جهانی بوده و در حال حاضر نمونه اولیه این خودرو به ایران آمده است».

وی در مورد توسعه محصولات نوین ادامه داد: «ما در مکث موتور به دنبال مونتاژ و عرضه خودروهای با فناوری های نوین رفته ایم و بزودی خودروهای برقی، پلاگین هایبرید و هایبرید نشان ونوچیا ( ونوسیا ) را در بازار عرضه خواهیم کرد. خودروی تمام برقی ما یک گزینه مناسب برای تاکسیرانی است و بیش از ۱۱۰ هزار دستگاه از آن در چین به عنوان تاکسی به فروش رفته است. همچنین در بررسی های انجام شده توسط کارشناسان از ونوچیا D60 پلاس برقی، مشخص شد که این سدان الکتریکی گزینه ای منطقی برای بازار ایران است و از سویی در سفر اخیر برخی کارشناسان به چین، نمونه های بیش از ۶۰۰ هزار کیلومتر پیمایش این سدان برقی مورد بررسی قرار گرفت و بازخورد خوبی را به ما ارائه داد».

وطن خواه در مورد قیمت خودروهای برقی مکث موتور گفت: «در صورت ثبات تعرفه و تحقق برنامه های دولت برای خودروهای برقی، این امکان را داریم تا محصولات برقی با کیفیت را با قیمتی کمتر از یک و نیم میلیارد تومان به بازار عرضه کنیم. همچنین خودروهای پلاگین هایبرید ونوچیا هم با قیمتی منطقی و مناسب به دست مشتریان خواهند رسید».

source

viraje

توسط viraje