با دیدن یا شنیدن کلمه تیکن ناخداگاه ذهن گیمرها به سمت درگیری های تن به تن سوق داده میشود که بدنیست بدانید در این مقاله قصد معرفی بهترین بازی تیکن در تمام دوران را خواهیم داشت که میتوانید با بدترین و بهترین بازی های تیکن آشنا شوید.

امروزه تنوع بالای سبک ها در بازی های ویدیویی علاقه مندان بسیاری را به سمت خود جذب نموده است. یکی از قدیمی ترین ژانرهای این عرصه مبارزات تن به تن و مبارزه ای بوده است. از قدرتمند ترین گزینه های موجود در این سبک میتوان به بازی های تیکن اشاره داشت. سری بازی های تیکن با بهرهمندی از المان های درگیر کننده میتواند گیم پلی خوبی را براساس استدلال های موجود ارائه دهد. در اینجا به لیستی از بهترین بازی تیکن در تمام دوران اشاره خواهیم داشت که رتبه بندی آنها از سوی DashFight انجام گرفته است. پیشنهاد میشود با پلازا همراه باشید و نظر خود را نسبت به مقاله بیان کنید.

فهرست مطالب

بهترین بازی های تیکن

فرنچایز نام آشنای تیکن با تکیه بر الهامات قدیمی خود امروزه به یکی از قدرتمند ترین مجموعه های ویدیویی در سرگرمی تبدیل شده است. به دلیل نزدیک بودن به انتشار تیکن 8 تصمیم به معرفی لیست بازی های برتر تیکن را گرفتیم که شما عزیزان در این زمینه میتوانید با بازی های خوب قدیمی و جدید تیکن آشنا شوید. همچنین قادر به ارسال پیشنهادات جدید در این زمینه هستید که میتوانید به تکمیل شدن مقاله از زوایای مختلف کمک نمایید.

5. Tekken 2

بهترین بازی تیکن در تمام دوران Tekken 2



  • پلتفرم های بازی : پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن 3

اگر از دوست داران سری بازی های Tekken باشید حتما میدانید که قسمت دوم بازی بسیار بهتر از قسمت اول آن بود. در سال 1996 توسعه دهندگان بازی تیکن 2 با بکارگیری شخصیت و حالت های بیشتر توانستند سبک و سیاق زنده و بهتری را به بازی اضافه کنند. این موضوع سبب پدیدار شدن جلوه بصری جدیدی شد که میتوانست توجهات بیشتری را به سمت بازی جذب کند.

در واقع تیکن 2  ویژگی های متمایز جدیدی را ارائه میداد که این موضوع سبب تقویت گیم پلی و وجود مکانیک های مبارزه ای نوین میشد. بازی Tekken 2 در زمانی که برای پلی استیشن منتشر میشد بسیار موفق ظاهر شد و توانست زیرساخت های اولیه برای Tekken 3 را به طرز جذابی تقویت کند. گیمرها در طول این بازی قادر به ایفای نقش در قالب کاراکترهای مختلفی بودند با اینکه بازی در سال 1996 منتشر شد ولی میزبان جذابیت های بسیاری بود که گیمرها را به سمت یک سیستم دشواری مراحل خوب سوق میداد. علاوه براین موضوع باید بدانید که بازی Tekken 2 امروزه برای پلی استیشن 5 نیز بازسازی شده است.

همچنین بخوانید :

4. Tekken 5

بهترین بازی تیکن در تمام دوران Tekken 5



  • پلتفرم های بازی : پلی‌استیشن ۲

بسیاری از جذابیت ها و موفقیت های بازی Tekken 4 برای Tekken 5 درنظر گرفته شد و بسیاری از بخش های اضافی موجود در تیکن 4 برای تیکن 5 نادیده گرفته شد. اما این بازی با تمام مزیت های خود یک ایراد بزرگ داشته است و آنهم محدودیت انتشار بازی تنها برای پلی استیشن 2 بوده است. مبارزان فعال در Tekken 5 به طرز قابل قبولی بهتر شده اند که در کل گیم پلی بازی در مقایسه با نسخه قبل کاملا متعادل تر شده است. داستان بازی روایت گر بخش های مختلفی در رابطه با شخصیت ها بوده است که رابط بصری بهتری برای این بازی درنظر گرفته شده است. استفاده از موسیقی متن عالی در Tekken 5 در کنار ویژگی های مبارزه ای بهبود یافته برای ارائه تجربه ای مفید سبب شد تا بازی میزبان گیم پلی خوبی برای سرگرمی باشد.

3. Tekken 7

بهترین بازی تیکن در تمام دوران Tekken 7



  • پلتفرم های بازی : پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز

رفته رفته بندی نامکو اماده بکارگیری فناوری های نوین روز دنیا در بازی Tekken 7 بود تا بتواند استانداردهای بالای صنعت مدرن بازی سازی را در محصول خود که در سال 2017 منتشر میشد اعمال کند. نبردهای شگفت انگیز و سراسر هیجان بازی در کنار کات سین های عالی به تقویت بخش داستانی بازی کمک فراوانی کردند. بازی Tekken 7 از مبارزین نمادین گذشته و حالت های مدرن مبارزه ای برخوردار بوده که تا حدودی توانست بسیاری از ضعف و ایردهای نسخه های پیشین را بهبود ببخشید.

همچنین بخوانید :

علاوه بر موارد ذکر شده در بازی Tekken 7 شاهد حالت های جدیدی بودیم که این موضوع میتوانست شما را در تورهای جهانی جدید قرار دهد و یا لیگ های معتبر خوبی را برای ایجاد رقابت های بیشتر در بین گیمرها راه اندازی کند. بطور کلی میتوان گفت که این نسخه از بازی بیشتر میزبان ویژگی های آنلاین بوده است زیرا در نسخه Tekken 6 بازی بسیاری از مشکلات برطرف شده بود و بندی نامکو توانست روی حالت گروهی بازی تمرکز بیشتری داشته باشد.

2. Tekken 3

بهترین بازی تیکن در تمام دوران Tekken 3



  • پلتفرم های بازی : پلی‌استیشن 1

شخصیت هایی نظیر آرمور کینگ، آنا ویلیامز، پال فینکس، جک، کازویا میشیما/دویل، کوما، کونیمیتسو و کینگ محبوبیت امروزی خود را در Tekken 3 بدست آوردند که این موضوع در سال های اولیه انتشار بازی توانست گیمرهای بسیاری را به سمت خود جذب کند. در سال 1998 که زمان عرضه بازی بود گرافیک Tekken 3 بسیار پیشرفته و زرق و برقدار به نظر می آمد زیرا در آن زمان کمتر بازی ویدیویی وجود داشت که بتواند به این مقدار جذاب و زیبا باشد.

همچنین بخوانید :

اختراعات بسیاری در تیکن 3 انجام گرفت و همین موضوع سبب شد تا آن به یکی از بهترین بازی های تیکن تبدیل شود. بی تردید علاقه مندان به بازی های مبارزه ای تیکن با محیط های زیبای این بازی خاطرات بسیار خوبی را دارند.

1. Tekken 8

بهترین بازی تیکن در تمام دوران 1. Tekken 8



  • پلتفرم های بازی : پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

تجربه بیش از 20 سال شرکت بندای نامکو استودیوز را قرار است در تیکن 8 ببینید. جدیدترین نسخه از بازی تیکن 8 که در دست ساخت بوده میزبان 32 مبارز برای نسل جدید بوده است که تمامی تصاویر و محتوای مربوط به آنان بازسازی شده است. استفاده از مدل های استادانه عامل مهمی روی واقع گرایانه تر شدن بازی نقش مهمی داشته که این موضوع برای کسب تجربه ای جدید درنظر گرفته شده است. بازی Tekken 8 از طراخی و گرافیک پیشرفته ای برخوردار است که با وفاداری کامل میتواند برجستگی های نوینی را در سبک بازی های مبارزه ای تن به تن ارائه دهد.

محیط های تخریب پذیر به زیبایی های بازی جذابیت بالایی منتقل نموده و حس غوطه ور بودن را به گیمر انتقال میدهد. بدنیست بدانید بازی Tekken 8 از حالت رقابتی جدید بنام Fist Meets Fate برخوردار بوده که این مورد مربوط به رکورد های طولانی در بخش داستانی بازی بوده است. فصل جدید سری بازی های تیکن اینبار حماسه ای غم انگیز در مورد دودمان میشیما و کازاما که پدر و پسر هستند را روایت میکند. پرخاشگری های جوان و سخت گیری های پدر سبب درگیری های بسیاری میان آنها شده است. از دیگر مزایای برجسته بازی میتوان به صداگذاری عالی اشاره داشت که تمام موارد ذکر شده دست به دست هم داده اند تا گیم پلی خوبی را برای سرگرمی ارائه دهند.

سخن پایانی

معرفی و بررسی لیست بهترین بازی تیکن به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید در طول مقاله به اطلاعات و گزینه های خوبی اشاره شد. شما عزیزان میتوانید نظرات خود نسبت به بازی های تیکن برتر بیان کنید و از این طریق به تکمیل شدن مقاله کمک نمایید. از نظر شما بهترین بازی تیکن کدام گزینه است؟ با ما همراه باشید.

منتخب کاربران

source

توسط