همانطور که قبلاً نیز گفته شده بود که تحویل تسلا سایبرتراک از پایان نوامبر آغاز می‌شود، حالا طی یک رویداد مجلل در دفتر مرکزی غول خودروسازی در آستین، تگزاس، حدود 12 نفر این خودرو را تحویل گرفته‌اند. «ایلان ماسک»، مدیرعامل تسلا در جریان این رویداد پیش‌بینی کرد که سایبرتراک آینده جدید و هیجان‌انگیزی را به همراه خواهد داشت.

طبق گزارش ورج، تسلا همچنین جزئیات جدیدی در مورد قیمت، محدوده و ویژگی‌های سایبرتراک ارائه کرده است که بسیاری از آن‌ها نسبت به آماری که ابتدا اعلام شده بودند تغییر می‌کند. طبق توضیحات تسلا، قیمت نسخه دیفرانسیل عقب این خودرو از 60990 دلار شروع می‌شود (قیمت اولیه آن در سال 2019، 39900 دلار اعلام شده بود) و با شارژ کامل مسافتی به‌اندازه 250 مایل (80 کیلومتر) را طی می‌کند. این نسخه تا سال 2025 در دسترس نخواهد بود.

نسخه دو موتوره و سه موتوره Cyberbeast در سال 2024 عرضه خواهد شد. نسخه AWD سایبرتراک با قیمت 79990 دلار روانه بازار خواهد شد و می‌تواند حدود 550 کیلومتر را با یک بار شارژ طی کند. همچنین سرعت این خودرو در 4.1 ثانیه به 96 کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت را ارائه می‌کند.

نسخه سه‌موتوره سایبرتراک نیز با قیمت 99990 دلار روانه بازار خواهد شد، 845 اسب بخار قدرت دارد و حدود 515 کیلومتر را می‌توان با آن طی کرد.

مقاومت تسلا سایبرتراک

تسلا همچنین دو ویدیو از سایبرتراک در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است. در ویدیو اول شاهد مسابقه بین سایبرتراک و یک پورشه 911 هستیم که در آن خودروی تسلا در حالی که خودرو دیگری را یدک می‌کند، پیروز شد:

در ویدیو دوم، مقاومت درب‌های سایبرتراک در برابر گلوله‌های کالیبر 45 ای‌سی‌پی و کالیبر 9 میلی متری نمایش داده می‌شود:

در طول این رویداد، ماسک از طراح ارشد تسلا، «فرانتس فون‌هولژاوزن» دعوت کرد تا تست استحکام پنجره سایبرتراک که سال 2019 انجام داده بود را دوباره انجام دهد. هرچند شیشه این خودرو سال 2019 توسط یک بلبرینگ شکست، اما این بار توانست در برابر یک توپ بیسبال مقاومت خود را حفظ کند.

source

توسط