Wp Header Logo 486.png

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، یکی از مدیران شرکت پادران موتور گفت: به زودی، شرایط تست درایو پیکاپ تاگا برای عموم علاقمندان و طبیعت گردها فراهم می شود.

براساس این گزارش، پیکاپ تاگا با پیشرانه بنزینی ۱.۸ لیتری از سوی شرکت پادران موتور به بازار عرضه شده است. این خودرو با استاندارد یورو ۶ عرضه می‌شود و توان تولید ۲۲۷ اسب بخار قدرت و گشتاور ۳۱۰ نیوتن متری را برای کاربر تامین می‌کند.

در بحث امکانات رفاهی و ایمنی می توان گفت پیکاپ تاگا، به دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم مصنوعی، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی با پنل کنترل روی کنسول، دوربین ۳۶۰ درجه، صندلی ۸ حالته برقی راننده، کروز کنترل، گرم کن صندلی های جلو، زیر آرنجی و شارژر USB ردیف عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تهویه اتوماتیک، جلوآمپر دیجیتال، دوربین ثبت وقایع، آینه های تاشو برقی با گرم‌کن، رینگ آلومینیومی، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها، رادار خطی و … مجهز است.

این گزارش می افزاید که تاکنون دو محموله از خودروهای پیکاپ تاگا به صورت وارداتی از سوی شرکت پادران موتور وارد کشور شده است.

اولین محموله از پیکاپ تاگا در اسفندماه سال گذشته وارد کشور شد و دومین پارت از این پیکاپ نیز در آبان ۱۴۰۲ به صورت وارداتی به تهران رسید. در مراحل اولیه پیکاپ تاگا به صورت وارداتی وارد بازار می شود و در گام‌های بعدی مونتاژ و سپس به عرضه خواهد شد.

source

viraje

توسط viraje