فیلم Death Stranding توسط کمپانی A24 ساخته می‌شود

استودیوی Kojima Productions سال پیش اعلام کرد که همکاری‌اش را برای ساخت یک فیلم از Death Stranding با کمپانی Hammerstone Studios آغاز کرده است. و حالا مهره بعدی مهمی که در این پروژه نقش دارد مشخص شده است.

کمپانی مستقل A24 تایید کرده که روی ساخت فیلم Death Stranding کار خواهد کرد و به شکل عجیبی و از همین حالا شاهد لباس‌های تبلیغاتی‌ آن هستیم. این کمپانی ساخت فیلم‌هایی چون Everything Everywhere All at Once, Uncut Gems, Lady Bird و The Whale را در کارنامه خود دارد.


مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیوییوقتی کارگردانان به در بسته می‌خورند
نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی

فیلم Death Stranding

در فروشگاه آنلاین این کمپانی در یک فهرست برای تی‌شرت Death Stranding A24 کمپانی اینطور نوشته است: «این خبر رسمی است و ما با استودیوی Kojima Productions برای ساخت یک لایو اکشن از بازی ستایش‌شده هیدئو کوجیما یعنی Death Stranding همکاری خواهیم داشت.»

اوایل سال جاری میلادی مدیرعامل Kojima Productions و کارگردان Death‌ Stranding تایید کرد که او به شکل عمیقی در تهیه، نظارت، داستان، شمایل، طراحی و محتوای فیلم نقش دارد ولی کارگردان آن نیست. کوجیما همچنین اعلام کرده بود که این فیلم مسیر کارگردانی‌ای را پیش خواهد گرفت که قبل از این هیچکس در یک اقتباس از بازی‌های ویدیویی انجام نداده است.


مطلب پیشنهادی:۷ نویسنده زنده با بیش‌ترین اقتباس سینمایینویسندگان محبوب فیلم‌سازان
۷ نویسنده زنده با بیش‌ترین اقتباس سینمایی


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب ویجیاتو

source

توسط