Wp Header Logo 831.png

اولین بخشنامه فروش ریسپکت جدید که با پسوند تیپ ۲ عرضه می‌شود، با قیمت ۱میلیارد و ۸۴ میلیون تومان و موعد تحویل هفته سوم بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد. این طرح فروش ویژه آن دسته از متقاضیانی است که در مرحله اول فروش یکپارچه خودروهای داخلی و مونتاژی، ریسپکت بهمن‌موتور را به عنوان اولویت خرید خود انتخاب کرده بودند و از سوی وزارت صمت، برای آذر ماه ۱۴۰۲ نوبت‌دهی شده اند.

شرایط فروش ریسپکت جدید بهمن موتور اعلام شد

این دسته از متقاضیان، از ساعت ۱۰ صبح امروز (پنجشنبه ۳۰ آذر) تا ساعت ۲۴:۰۰ سه‌شنبه ۵ دی ماه سال جاری فرصت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام، اقدام کنند. بهمن‌موتور ضمن یادآوری غیرقابل تمدید بودن این بازه، تنها مرجع انجام این فرآیند را سایت فروش محصولات گروه بهمن اعلام کرده است. در اطلاعیه فروش ریسپکت جدید بهمن موتور قید شده رنگ محصول، بر اساس ظرفیت، و اولویت واریز وجه توسط مشتریان تعیین می‌شود. همچنین متقاضیان در هنگام ثبت‌نام و تکمیل وجه و در صورت تمایل، می‌توانند نسبت به خرید خدمات سرویس دوره‌ای و بیمه بدنه خودرو طبق جدول زیر اقدام کنند.

شرایط فروش ریسپکت جدید بهمن موتور اعلام شد

همانطور که اشاره شد، در این نوبت، ریسپکت جدید که به عنوان ریسپکت تیپ۲ شناخته می‌شود، به متقاضیان خرید این خودرو عرضه می‌شود. این تیپ در مقایسه با تیپ عادی ریسپکت به مکانیزم تعویض دنده الکترونیکی و پشت‌آمپر تمام-دیجیتال بوده، تغییراتی نیز در چیدمان تنظیمات در کنسول میانی آن اعمال شده.

انتهای پیام

نوشته شرایط فروش ریسپکت جدید بهمن موتور اعلام شد اولین بار در khodrodaily.ir. پدیدار شد.


source
viraje

توسط viraje