به گزارش صنعت ماشین،

 برند فونیکس از زير مجموعه هاى مديران خودرو را بايد اولين خودروساز پيشرو و نوآور در كشور دانست كه همگام با فناورى هاى به روز، قدم در راه توليد خودروهاى پاك و سازگار با محیط زیست گذاشته است. آنها، هم توليد خودروهاى پلاگین هیبریدی (PHEV) و هم برقى را سرلوحه كار خود قرار داده اند. توليد و عرضه تيگو ٨ پرو پلاگين هايبريد، آريزو ٥ برقى و همچنين برنامه توسعه خودروهاى پاكى همچون آريزو ٨ PHEV، تيگو ٧ PHEV و FV EV برقى در آينده اى نزديك از جمله اهداف اين شركت براى بازار ايران است.

تیگو 8 پرو پلاگين هیبرید فونیکس تحويل مشتریان شد +تصاویر

فونيكس چندى پيش از تيگو 8 پرو پلاگين هايبريد رونمايى و پيش فروش آن وا آغاز كرد و حالا اولين سرى از اين خودرو را در حضور مدیران ارشد و اصحاب رسانه، تحویل خريداران داد.

در این مراسم که امروز صبح پنج شنبه ساعت ۹ در هتل المپیک تهران برگزار شد، ۳۰ دستگاه خودروی تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی تحويل خريداران شد. در اين مراسم همچنين جلسه آموزشی در ارتباط با آشنايي با تکنولوژی پیشرفته این محصول برگزار شد. و به سوالات خريداران پاسخ  داده شد.

تیگو 8 پرو پلاگين هیبرید فونیکس تحويل مشتریان شد +تصاویر

تيگو 8 پرو پلاگين هيبريد با برخوردارى از ترکیب دو موتور برقی و یک موتور بنزینی با یکدیگر در بیشینه حالت ممکن، ۳۲۶ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که بدين ترتيب بايد آنرا از قدرتمندترین خودروهای مونتاژی در ایران دانست.

 برند فونیکس در هنگام تحویل خودروها به مصرف کنندگان، دو عدد شارژر پرتابل و وال باکس (که از جانب هوم سرویس فونیکس در منزل نصب می شود) به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار مى دهد. باترى هاى اين خودرو به ٣٠ دقيقه زمان براى شارژ سريع و ٣ تا ٤ ساعت زمان  براى شارژ خانگى نياز دارد. برد حرکتی این خودرو در حالتی که باتری ها فول شارژ باشند، معادل ۷۵ کیلومتر در حالت تمام برقی و بدون نیاز به موتور بنزینی است. در حالتی هم که باک بنزین ۴۵ لیتری و باتری ها فول شارژ باشند، مسافتی معادل ۹۵۰ کیلومتر را طی می‌کند. 

تیگو 8 پرو پلاگين هیبرید فونیکس تحويل مشتریان شد +تصاویر

آشنایی با خودروی سازگار با محیط زیست تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید

خودروهای تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید از نسل خودروهای پلاگین هیبریدی (PHEV) است که به علت وجود پیشرانه برقی – بنزینی قابل شارژ با برقی خانگی، آلایندگی بسیار کمتری را نسبت به خودروهای بنزینی دارد و پاسخی به نیازهای مردم برای بهبود وضعیت هوای زمین و محیط زیست سالم تر است. 

این خودروی لوکس و پرقدرت به علت ترکیب دو موتور برقی و یک موتور بنزینی با یکدیگر در بیشینه حالت ممکن، 326 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که از قدرتمندترین خودروهای مونتاژی در ایران است. 

تیگو 8 پرو پلاگين هیبرید فونیکس تحويل مشتریان شد +تصاویر

باتری 19.27 کیلووات ساعتی آن، با توجه به ساختار الکتریکی 350 ولتی این خودرو، قادر است طی 30 تا 40 دقیقه اتصال به شارژر سریع پر شود. در صورت اتصال به شارژر خانگی سطح یک نیز حدود سه تا چهار ساعت با توجه به دمای هوا زمان نیاز است تا باتری فونیکس تیگو 8 پرو پلاگین هیبریدی PHEV فول شارژ شود. برند فونیکس در هنگام تحویل خودروها به مصرف کنندگان، دو عدد شارژر پرتاب.

source

viraje

توسط viraje