Wp Header Logo 1271.png

این گزارش، یک مطالعه جامع درباره وضعیت فعلی صنعت و بازار تایر البته با تاکید بر بازار جهانی این محصول است. در این گزارش با تکیه بر آمار سال‌های قبل و علمکرد گذشته تایرسازان بزرگ جهانی ازجمله میشلن، هانکوک و کانتیننتال؛ شرایط و میزان فروش، تقاضا و همچنین عرضه تایر در بازه زمانی 2030-2024 پیش‌بینی شده است.

نکات قابل‌توجه در این تحقیق راه‌اندازی کارخانه‌ها، عرضه محصول جدید، استفاده از فناوری، مشارکت در تولید، سرمایه‌گذاری مشترک، رقابت منطقه‌ای و صنعتی، سود، زیان و سهمیه تقاضا (باتکیه بر سرمایه‌گذاری) هستند که همین موضوع نشان می‌دهد تایرسازان جهانی با تکیه بر دیدگاه بلندکدت در فکر کسب سهم بیشتر در بخش تولید و همچنین اقدامات نوآورانه هستند.

آنچه مسلم است با گسترش و رشد تقاضا برای خودروهای برقی، سبد جدیدی به بخش تولید کارخانه‌های تایرساز افزوده خواهد شد. البته نباید فراموش کرد که بازار لاستیک؛ بازاری دقیق و با چشم‌اندازی فروشنده‌محور است با این تفاوت که به همراه تجزیه و تحلیل SWOT (ابزار برنامه‌ریزی استراتژیک برای ارزیابی وضعیت داخلی و خارجی یک سازمان) است.

ابزار «سوات» از محرک‌های کلیدی برای رشد صنعت است. در این روش، جداول و ارقام برای برنامه‌ریزی‌های استراتژیک که منجر به موفقیت سازمان می‌شوند؛ ارائه خواهد شد.

ازجمله بخش‌های مهمی که از SWOT در آن بهره‌می‌گیرند، تحقیق، اندازه بازار تایر و ارزش سهام تایرسازان است. به‌عنوان‌مثال کمپانی‌های میشلن، هانکوک و کانتیننتال با استفاده این ابزار؛ روش‌های مختلف را بررسی کرده و اطلاعات دقیق و دقیقی در مورد بازار به‌دست می‌آورند.

بازار جدید این تایرسازان با تکیه بر این استراتژی شامل آمریکای‌شمالی (ایالات متحده، کانادا، مکزیک) آمریکای‌جنوبی (برزیل، آرژانتین، اکوادور، شیلی) آسیا و اقیانوسیه (چین، ژاپن، هند، کره) اروپا (آلمان، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا) آفریقای‌جنوبی و خاورمیانه (مصر، ترکیه، عربستان سعودی، ایران) خواهد بود.

source

viraje

توسط viraje