Wp Header Logo 594.png

واردات هوندا وزل بنزینی به ایران

دی 1402: شرکت معین خودرو ایرانیان، پس از واردات تویوتا کرولا 2023 که در مدل‌های 1.2 لیتری و 1.5 لیتری به کشورمان آمده‌اند، حالا خبر داده که می‌خواهد هوندا وزل بنزینی را هم به کشورمان بیاورد.

هوندا وزل (Honda Vezel) در واقع همان Honda HR-V است ولی برای بازار ژاپن، هوندا نام این خودرو را به «وزل» تغییر داده است. حالا که صحبت از نام‌گذاری این خودرو شد، بد نیست بدانید که در بازار چین، هوندا این خودرو را با نام Honda XR-V می‌فروشد.

محصول وارداتی به کشورمان، نسل دوم وزل (معادل نسل سوم HR-V) محسوب می‌شود که تولیدش از سال 2021 تا به امروز، ادامه داشته است. هوندا وزل، در گروه کراس‌اورهای کوچک (سگمنت B) قرار می‌گیرد ولی با این وجود، محفظه بار این خودرو، حدود 304 لیتر حجم دارد. البته اگر صندلی‌های عقب را هم بخوابانید، فضای بار این خودرو به 1274 لیتر می‌رسد.

هنوز مشخصات فنی هوندا وزل وارداتی به کشورمان، مشخص نشده ولی با این وجود می‌دانیم که هوندا، در تمام بازارهای جهانی، این خودرو را با موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر می‌فروشد که البته در برخی بازارها، دارای سیستم توربوشارژ است ولی در برخی بازارهای دیگر نیز بصورت تنفس طبیعی، عرضه شده. گیربکس هوندا وزل بنزینی نیز در همه بازارها، از نوع CVT است.


فروش هوندا وزل وارداتی

برای اطلاع از قیمت خودروهای وارداتی معین خودرو و همچنین جهت آگاهی از آخرین شرایط فروش هوندا وزل و نحوه پیش فروش هوندا وزل در کشورمان، مقاله شرایط فروش معین خودرو ایرانیان را مطالعه کنید.

source

viraje

توسط viraje