Wp Header Logo 606.png

شرکت پیشتاز موتور، با طیف وسیعی از محصولاتش، در چهارمین نمایشگاه موتورسیکلت تهران، که در دی‌ماه 1402 به میزبانی شهر آفتاب برگزار گردید، حاضر شده است. پیشتاز 160AX (طرح ایروکس) و همچنین پیشتاز HJ150، از جمله محصولات کاملا جدید این شرکت هستند. در ادامه به معرفی مختصر برخی از محصولات شرکت پیشتاز موتور توس، می‌پردازیم.

موتورسیکلت پیشتاز 125

این محصول در کلاس موتورسیکلت‌های طرح CDI است و انجین 124 سی‌سی انژکتوری با حداکثر قدرت 9.7 اسب‌بخار دارد. پیشتاز 125 دارای استارتر برقی بوده و فقط در قسمت جلو، به ترمز دیسکی مجهز شده است. حجم باک این موتورسیکلت معادل 9 لیتر و مصرف سوختش، به حدود 2.5 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌رسد.

موتورسیکلت پیشتاز 150H22

این محصول نیز جزو موتورسیکلت‌های CDI شرکت پیشتاز موتور محسوب می‌شود. انجین انژکتوری آن 149 سی‌سی حجم داشته و توانش به 11.8 اسب‌بخار می‌رسد. مصرف سوخت 2.7 لیتری، رینگ آلومینیومی، ترمز جلو دیسکی، استارتر برقی و باک 9 لیتری، از ویژگی‌های مهم این محصول هستند.

موتورسیکلت پیشتاز HJ150

این محصول، که در کلاس CGLها قرار گرفته، از جمله موتورسیکلت‌های جدید شرکت پیشتاز موتور بوده که با داشتن فرم متفاوت باک و چراغ جلو، می‌تواند مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کند. البته ترمزهای عقبی آن، همچنان از نوع کفشکی است. انجین 149 سی‌سی آن می‌تواند 10.4 اسب‌بخار را به چرخ برساند. داشتن باک 16 لیتری و همچنین داشتن محافظ کمر برای سرنشین عقب، از جمله مزایای این محصول به شمار می‌رود.

موتورسیکلت پیشتاز H200

این محصول که اختصارا با نام پیشتاز 200 نیز شناخته می‌شود، طرح CDI بوده و انجین 198 سی‌سی با خروجی 13.5 اسب‌بخار دارد. حجم باک این موتورسیکلت نیز 9 لیتر بوده و مصرف سوختش معادل 2.2 لیتر است.

موتورسیکلت پیشتاز PMT150

موتورسیکلت PMT در واقع نسخه شکاری پیشتاز CDI بوده و در کلاس استریت‌های طرح CGL قرار گرفته است. انجین 149 سی‌سی این محصول، قدرتی معادل 10.7 اسب‌بخار در اختیارتان قرار می‌دهد. مصرف سوختش نیز با توجه به باک 13 لیتری، تنها 2.5 لیتر است. پیشتاز PMT150 استارتر برقی و ترمز دیسکی جلو را بصورت استاندارد دارد.

موتورسیکلت پیشتاز PMT200

همان امکاناتی که برای PMT150 وجود دارد، برای نسخه حجیم‌ترش، یعنی PMT200 نیز بکار رفته است؛ تنها تفاوتش در انجین 198 سی‌سی بوده که توانایی تولید 13.8 اسب‌بخار را دارد.

موتورسیکلت پیشتاز 200R

این محصول، که با نام پیشتاز اوو (EVO) هم شناخته می‌شود، دارای انجین 198 سی‌سی با قدرت 12.7 اسب‌بخار و مصرف 2.6 لیتر بوده و علاوه بر ترمز دیسکی برای چرخ جلو، در عقب نیز مجهز به ترمز دیسکی است.

موتورسیکلت پیشتاز 249X

نام دیگر این محصول، پیشتاز کافه ریسر است. انجین انژکتوری این موتورسیکلت، 249 سی‌سی گنجایش داشته و 18.6 اسب‌بخار را در اختیارتان قرار می‌دهد. جال اینجاست که مصرف سوخت این محصول، تنها 2.6 لیتر بوده که تقریبا معادل موتورسیکلت‌های 150 سی‌سی است. باک 15 لیتری، ترمزهای دیسکی و استارتر برقی، از جمله ویژگی‌های این موتورسیکلت هستند.

موتورسیکلت پیشتاز 200G

قدرت 15.4 اسب‌بخار برای این تریل 200 سی‌سی، رقم خوبی است. این موتورسیکلت، تنها 2.1 لیتر بنزین می‌سوزاند و باک 10.6 لیتری نیز دارد. هر دو چرخ این محصول، دارای ترمز دیسکی هستند.

موتورسیکلت پیشتاز 160AX

یکی دیگر از محصولات جدید پیشتاز موتور، همین موتورسیکلت است که البته برخلاف نامش، انجین 149 سی‌سی با قدرت 9.3 اسب‌بخار و مصرف ترکیبی 2.1 لیتر دارد. این محصول، که با نام پیشتاز ایروکس نیز شناخته می‌شود، باک 8 لیتری داشته و ترمز دیسکی آن، فقط برای چرخ جلو استفاده شده است.

موتورسیکلت پیشتاز EM

یکی از معدود محصولات برقی پیشتاز موتور، این اسکوتر است که در کلاس CUBها جای می‌گیرد. این موتورسیکلت برقی، دارای پیشرانه‌ای با قدرت تقریبی 2.6 اسب‌بخار بوده و با هربار شارژ، می‌تواند مسافتی در حدود 50 تا 70 کیلومتر را طی کند. زمان شارژ لازم برای باتری لیتیومی آن نیز 3 تا 6 ساعت خواهد بود. باتری‌های این محصول برقی، از نوع 72 ولت با 20.3 آمپرساعت است.


معرفی شرکت پیشتاز موتور توس

شرکت پیشتاز موتور توس، تولید کننده موتورسیکلتهای انژکتوری و برقی در شرق کشور فعالیت خود را با مدیریت ارزنده و تخصص مدار آقای احمد عرفانی با اتکاء به بیش از نیم قرن تجربه درخشان حاج ابوالقاسم عرفانی یکی از نامداران صنعت موتورسیکلت با انگیزه ایجاد رونق در این صنعت، حمایت از مصرف کنندگان نیل به خودکفایی و ایجاد اشتغال آغاز نمود.

شرکت پیشتاز موتور توس دارای یک واحد تولید به مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع برای تولید و مونتاژ موتور سیکلت واقع در شهرک صنعتی ماشین سازی و فن آوریهای برتر مشهد می باشد که در حال حاضر قادر به تولید سالانه ۳۷۰۰۰ دستگاه موتور سیکلت در یک شیفت کاری مطابق با استانداردهای روز می باشد که با توجه به نیاز بازار تا ۵۰ درصد قابل افزایش است این شرکت دارای سیستم مدیریت کیفیت مطابق با استاندارد 2015-ISO9001 و همچنین دارنده استاندارد 2018-ISO10004 رضایتمندی مشتریان است.

کلیه فرایندها از مرحله اقلام ورودی مونتاژ و محصول نهایی توسط بازرسین کنترل کیفیت بازرسی و کنترل می.گردد. علاوه بر این شرکت دارای سیستم یکپارچه ردیابی و شناسایی میباشد که توسط RFID پیاده سازی شده است. هدف عالی مدیریت ارشد گروه صنعتی پیشتاز موتور توسعه فعالیتهای شرکت در سراسر کشور با ارائه محصولات با کیفیت و منطبق با خواسته و نیاز مشتریان و در عین حال متمایز با سایر رقبا در یک فضای سالم رقابتی است.

source

viraje

توسط viraje