Wp Header Logo 1118.png


منتشر شده در 04 بهمن 1402 ساعت 15:59



عکاس
علیرضا پاداش

قیمت تویوتا کرولا 1.2 لیتری مدل 2023 اعلام شد

شرکت معین خودرو ایرانیان به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش تویوتا در ایران، قیمت نهایی کرولا ۱.۲ لیتری توربو مدل ۲۰۲۳ را به صورت رسمی به مشتریان خود اعلام کرد.

به گزارش آخرین خودرو، تویوتا کرولا ۱.۲ لیتری با مدل ۲۰۲۳ قیمت نهایی دو میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان را دارد. این قیمت پس از تایید سازمان های نظارتی و ارزش گذاری جدید به مشتریان اعلام شده است. با توجه به تغییر مدل ۲۰۲۲ به ۲۰۲۳، ارزش گذاری جدید گمرک، نرخ جدید ارز، تعرفه جدید انبارداری بندری و تغییر هزینه حمل دریایی قیمت جدید توسط سازمان های نظارتی به شرکت معین خودرو ایرانیان اعلام شده و پس از آن، این شرکت خصوصی قیمت نهایی محصول را با محاسبه هزینه های جاری شماره گذاری به متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی اعلام کرده است.

در شرایط فعلی، قیمت گذاری خودروهای وارداتی توسط سازمان های نظارتی انجام می شود و در صورت تغییر عوامل متغیر، قیمت های جدید به شرکت ها و مشتریان اعلام می گردد.

نام خودرو قیمت نهایی و مصوب بهمن ۱۴۰۲ (تومان)
تویوتا کرولا ۱.۲ لیتری توربو مدل ۲۰۲۳ ۲.۲۴۵.۰۰۰.۰۰۰

تویوتا کرولا ۱.۲ لیتری توربو شارژر شرکت معین خودرو ایرانیان، یکی از گزینه های منطقی در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی است. این خودرو که پیشرانه سری NR تویوتا را دارد، ۱۱۶ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این کرولا از نوع اتوماتیک CVT مولتی درایو است که در حالت تیپ ترونیک، ۱۰ سرعته مصنوعی را ارائه می دهد و توان را به چرخ های جلو می رساند.

تویوتا کرولا ۱.۲ لیتری توربو معین خودرو ایرانیان به سانروف برقی، ۷ کیسه هوای ۱۱ نقطه ای، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی، نور بالای اتوماتیک، رادار خط خوان، حفظ خودرو بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، تهویه الکتریکی دستی، پاکسازی هوای کابین، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، استارت دکمه ای، سنسور نور، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه استارت استاپ اتوماتیک، تنظیم حالت رانندگی و… مجهز است.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje