Wp Header Logo 619.png

آرین دیزل تصمیم دارد سی‌اُم بهمن ماه تعداد ۹۰ دستگاه از کامیونت‌های ۶ تُن، ۸.۵ تُن و ۹ تُن خود را از طریق عرضه در بورس کالا، به فروش برساند. درصد پیش‌پرداخت سفارش خرید در این عرضه کامیونت های آرین دیزل از طریق بورس کالا که می‌بایست در حساب وکالتی شده مشتری نزد کارگزاری، موجود باشد، ۱۰ درصد قیمت پایه اعلامی خودرو می‌باشد. کارگزار عرضه کننده نیز کارگزاری آپادانا اعلام شده است.

به گزارش خودرودیلی، در این عرضه، کامیونت JAC کابین خواب‌دار ۶ تن با قیمت پایه ۱.۶۸۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان عرضه می‌شود. برای مدل ۸.۵ تُن، قیمت پایه ۱.۷۱۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان و برای مدل ۹ تن نیز قیمت پایه، ۱.۷۵۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شده. ظرفیت عرضه هر کدام از این سه محصول، ۳۰ دستگاه اعلام شده و موعد تحویل خودروهای خریداری شده در این طرح نیز ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ می‌باشد.

لازم به ذکر است قیمت‌های اعلامی، قیمت پایه کارخانه می‌باشد و برای محاسبه قیمت نهایی، هزینه های قانونی نظیر مالیات ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث، شماره‌گذاری و … نیز به قیمت پیشنهادی برنده مشتری اضافه خواهد شد. در ضمن، محل تحویل خودروهای ثبت‌نامی در این عرضه، انبار کارخانه، واقع در شهرستان خمین می‌باشد.

انتهای پیام

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje