Wp Header Logo 739.png

وام با سند خودرو در این مدت سر و صدای زیادی رو به پا کرده، که شاید شایع ترین دلیل برای این همه سر و صدا، شیوه گرفتن و ساده بودن دریافت وام است، یکی از بانک های قدیمی در ایران بانک ملی هست و در طرح وام با سند خودرو بانک ملی این بانک تا 15 میلیون تومان تسهیلات به متقاضی پرداخت می کند. و عملا این اطلاعات وام صد میلیونی و وام های با مبالغ بالا توسط بانک ملی کاملا کذب هست.

وام با سند خودرو بانک ملی 100 میلیونی !

وام با سند خودرو بانک ملی نوعی تسهیلات مالی است که بانک ملی به مشتریان خود ارائه می‌دهد، که در آن خودرو به عنوان وثیقه نزد بانک قرار می‌گیرد. در این نوع وام، مالک خودرو می‌تواند با ارائه سند خودروی خود به بانک، وامی را دریافت کند. این وام معمولاً برای مقاصد مختلفی مانند تامین مالی نیازهای شخصی، تجاری یا سایر موارد اضطراری استفاده می‌شود.

بانک ملی در طرح خرید خودرو وام هایی با مبالغ 100 میلیونی به متقاضیان ارائه می دهد که برای دریافت این نوع وام که فقط و فقط برای خرید خودرو اقساطی می باشد و بازپرداخت آن هم 36 ماهه می باشد باید هم گردش حساب داشته باشید هم دو عدد ضامن معتبر و رسمی با گواهی کسر از حقوق. باید توجه داشت از دید بانک ها، خودرو سرمایه محسوب نمی شود و روی سند خودرو آنچنان که باید حساب باز نمی کنند. البته باید توجه داشت برای دریافت وام از بانک استفاده از طرح وام با سند ملکی بسیار ساده تر از خودرو است.

چرا انتخاب بانک ملی برای وام با سند خودرو انتخاب مناسبی نیست؟

متاسفانه امروزه وبسایت ها برای دیده شدن و بازدید گرفتن از تیترهایی استفاده می کنند که مورد پسند کاربر قرار می گیرند، طی تماس ها و مراجعه های روزانه ما بسیاری از مراجعه کنندگان اذعتن داشتند که بانک ها با سند خودرو انچنان وامی رو مشتریان خود ارائه نمی دهند و یا حتی در صورت ارائه نیاز به ارائه ضامن های رسمی دارند و سند رو فقط در حد کاغذ بازی می بینند و عملا جز ضامن محاسبه نمی شود، همونطور که اطلاع دارید تنها مزیت سند خودرو و گرفتن تهسیلات با ان همون اعتبار ذاتی خودرو و استفاده به عنوان ضامن هست وگرنه با داشتن ضامن های رسمی و انجام کاغذ بازی دیگه چه نیازی به سند داریم اون هم در زمانی که با ارائه ضامن ها میشه تسهیلات با مبالغ بیشتری نسبت به 15 میلیونی که در ابتدا گفتیم رو دریافت کرد.

از اطلاعات موجود، به نظر نمی‌ رسد که بانک ملی ایران به طور مستقیم وام خاصی با سند خودرو ارائه دهد که مشابه با سایر بانک‌ها باشد. در اطلاعات منتشر شده از سایر منابع، تسهیلات و وام‌های خاص برای خرید خودرو عموماً به شرایط خاص و نیاز به ضامن یا سپرده‌های خاص بستگی دارد. برای وام‌های مرتبط با خودرو ها در بانک‌ های دیگر، معمولاً اطلاعات مربوط به نرخ بهره، مدت زمان بازپرداخت، و میزان وام بر اساس ارزش خودرو و شرایط متقاضی تعیین می‌ شود. معمولاً برای دریافت این نوع وام‌ها، نیاز به ارائه ضامن، سند خودرو یا سایر اموال به عنوان وثیقه است.

شرایط دریافت تسهیلات روی سند خودرو بانک ملی و ازاد

وام با سند ماشین در موسسه های ازاد مثل خودروشاپ نسبت به بانک ها مزیت های بیشتری رو داره مثلا سند خودروی شما به عنوان ضامن شناخته میشه و دیگر نیازی به ارائه دو کارمند رسمی و نامه کسر از حقوق ندارید و همچنین مبالغ پرداختی به نسبت ارزش مادی خودرو تعیین می گررد و با توجه به خودرو و شرایط مالک از 50 تا 70 درصد ارزش ذاتی خودرو به شما تسهیلات تعلق می گیرد، در استفاده از این طرح ها سند خودرو بعنوان ضامن در نظر گرفته می شود و تغییراتی در سند اعمال می گردد.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

4از 5 امتیاز

( 1 نفر امتیاز داده‌اند )

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje