Wp Header Logo 810.png
مرسدس بنز 600 پولمن

یک دستگاه مرسدس بنز ۶۰۰ پولمن که توسط یکی از اعضای گروه بیتلز خریداری شده و بعداً خود کمپانی مرسدس آن را بازسازی کرده، برای فروش گذاشته شده است.

لیموزین فوق اشرافی مرسدس بنز ۶۰۰ پولمن به احتمال قوی برترین خودروی سیال در زمان است که می تواند جایگاه و طبقه اجتماعی مالک خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهد. بدون شک تمامی نسخه های مختلف موجود از این خودرو قابل ستایش هستند. اما مدلی که تصاویر آن را در این مطلب مشاهده می کنید، به خاطر تاریخچه ای که دارد، خاص تر از تمامی پولمن های تولیدی است.

خودرو مرسدس بنز 600 پولمن

در کل مرسدس بنز ۳۰۴ دستگاه از نسخه چهار درب ۶۰۰ پولمن را تولید کرده است. از این تعداد تنها ۳۹ دستگاه فرمان راست هستند. حالا این را هم اضافه کنید که مدل مورد بحث توسط سه تن از ستارگان بزرگ دنیای موسیقی مورد استفاده قرار گرفته و تحت نظارت خود کمپانی مرسدس بنز به طور کامل بازسازی شده است.

کابین مرسدس بنز 600 پولمن

این لیموزین خاص در مقاطعی تحت مالکیت دو تن از اعضای گروه بیتلز و یک نفر از اعضای گروه سوپریم بوده است. نسخه صفر کیلومتر این خودرو در سال ۱۹۷۰ به جان لنون فقید تحویل داده شد. در اواخر سال ۱۹۷۴، زمانی که اعضای گروه بیتلز از هم جدا شدند، جان لنون و یوکو اونو تصمیم گرفتند عازم آمریکا شوند. در آن مقطع، لنون لیموزین لوکس خود را به دیگر عضو گروه بیتلز یعنی جرج هریسون فروخت.

مشخصات فنی مرسدس بنز 600 پولمن

آقای هریسون مدت کوتاهی مالک این مرسدس بنز ۶۰۰ پولمن بود. پس از یک سال، وی تصمیم به فروش این لیموزین آلمانی گرفت. خریدار این خودرو کسی نبود جز مری ویلسون. او از اعضای اصلی و بنیانگذاران گروه سوپریم به شمار می رفت. خانم ویلسون برای مدتی نسبتاً طولانی مالک این اتومبیل منحصر بفرد بود. پس از ۱۴ سال خانم ویلسون این لیموزین را در یک حراجی فروخت.

صندوق عقب مرسدس بنز 600 پولمن

بعد از مدتی مرسدس بنز ۶۰۰ پولمن مورد بحث به تصاحب کمپانی مرسدس درآمد. این شرکت به طور کامل لیموزین اشرافی خود را بازسازی نمود و از آن برای بازاریابی و تبلیغات استفاده کرد. نگاهی به شناسنامه این لیموزین خاص حکایت از آن دارد از سال ۲۰۰۷ تحت مالکیت یک مجموعه دار خصوصی بوده؛ این مجموعه دار ماه قبل تصمیم به فروش مرسدس بنز ۶۰۰ پولمن خود گرفته است.

مالک جدید مرسدس بنز 600 پولمن

مالک مرسدس بنز ۶۰۰ پولمن آن را به بالاترین قیمت پیشنهادی خواهد فروخت. پیش بینی می شود این خودرو با قیمتی ۶ رقمی به دست مالک جدید برسد. با دقت در تصاویر موجود می توان متوجه شد که میزان سلامتی کابین و قسمت های مختلف به معنای واقعی در حد عالی است. این خودرو نیروی خود را از یک موتور با حجم دقیق ۶۳۳۲ سی سی دریافت می کند. وظیفه انتقال نیرو را هم یک گیربکس خودکار بر عهده دارد.

قیمت مرسدس بنز 600 پولمن

از نکات جالب کابین این جواهر آلمانی باید به رادیوی ساخت برند معروف بلاپونکت، ضبط کاست از برند پایونیر و پخش دیسک فیلیپس اشاره کرد. اگرچه اکنون یک تلفن همراه هوشمند ساده کار تمامی این امکانات را انجام می دهد، اما در آن دوران آنها نماد اوج تجمل و تکنولوژی بودند! ناگفته نماند برای تضمین کیفیت پخش موسیقی، بلندگوهای متعددی در قسمت های مختلف کابین این خودرو نصب شده است.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje