Wp Header Logo 182.png


منتشر شده در 15 اسفند 1402 ساعت 16:00


آلفارومئو توناله هیبریدی به نیروی پلیس ایتالیا پیوست

شرکت آلفارومئو ۴۰۰ کراس اوور توناله هیبریدی به نیروی پلیس ایتالیا تحویل خواهد داد. خودرویی پاک و سریع که مشخصات جذابی دارد.

آلفارومئو توناله (Tonale) به نیروی پلیس ایتالیا می پیوندد. آلفارومئو ۴۰۰ کراس اوور هیبریدی توناله را تا اواخر سال ۲۰۲۴ به این نیرو تحویل خواهد داد و آن ها به واحد رادیویی سیار که در سراسر کشور فعالیت می کند ملحق خواهند شد.

توناله هیبریدی از یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری استفاده می کند که ۱۶۳ اسب بخار قدرت تولید می کند و با گیربکس هفت سرعته TCT دو کلاچه اتوماتیک این خودرو ساز جفت می شود. کراس اوورها از رنگ سنتی قرمز و آبی به همراه سقف سفید واحد رادیویی سیار استفاده خواهند کرد.

آلفارومئو توناله هیبریدی به نیروی پلیس ایتالیا پیوست

آلفارومئو کابین  این کراس اوور را دوباره طراحی کرده است تا افسران بتوانند تجهیزات خاصی مانند جلیقه های ضد گلوله و سلاح گرم را در آن قرار دهند. آلفارومئو توناله ویژه پلیس ، همچنین دارای یک سلول برای حمل و نقل امن زندانیان، چراغ های LED آبی چشمک زن، آژیر برقی دو صدا و زره جزئی برای محافظت از افسران است.

این خودرو ساز اولین خودرو های خود را در سال ۱۹۵۱ به واحد رادیویی سیار عرضه کرد و مدل ۱۹۰۰ M “Matta” را برای کار آماده کرد. سدان ۱۹۰۰ به زودی با جولیا که در دهه ۱۹۶۰ به این نیرو ملحق شد، دنبال شد. خودرو های مختلف دیگر آلفا مانند آلفتا، آلفارومئو ۹۰، آلفارومئو ۱۵۵ و سایر خودرو های دیگر در طول سال ها در این واحد خدمت کرده اند. این واحد حتی دارای چند سدان پرقدرت جولیا کوادریفولیو است. بسیاری از آنها در موزه آلفارومئو در نمایشگاه “آلفارومئو در یونیفرم” به نمایش گذاشته شده اند.

آلفارومئو توناله هیبریدی به نیروی پلیس ایتالیا پیوست

آلفارومئو توناله به تنوع بخشیدن به این واحد نیروی پلیس کمک می کند و به این سازمان، تطبیق پذیری بیشتری در هنگام واکنش به شرایط اضطراری می دهد، زیرا این اولین کراس اوور جمع و جور است که به واحد رادیویی سیار می پیوندد. این کراس اوور در کنار جولیا در حال حاضر در ناوگان این واحد خدمت می کند. جولیا ، ۵۰ سال پس از تحویل اولین خودروی آلفا به سازمان مجری قانون ، در سال ۲۰۲۱ به ناوگان این واحد پیوست.

آلفا تنها خودرو سازی نبوده است که خودرو های واحد رادیویی سیار را طی سال ها عرضه کرده است. در سال ۲۰۱۵، کمپانی سئات نیز لئون را به این سازمان تحویل داد، که با سیستم تعلیق باز طراحی شده و تمام کیت های مورد نیاز سازمان های مجری قانون، مانند زره، چراغ های اضطراری و غیره به این سازمان رسید.

ادارات پلیس در سرتاسر جهان از مدل های مختلفی برای انجام وظیفه استفاده می کنند، و این ترکیب همیشه در حال تغییر است. در ایالات متحده، فورد اکسپلورر و دوج چارجر را به عنوان گزینه های محبوب خواهید یافت، اما خودرو های الکتریکی نیز در حال راهیابی به میان خودرو های سازمانی هستند. برخی از سازمان ها همیشه مشتاق هستند تا خودرو های با عملکرد بالا را به ناوگان خود اضافه کنند تا اطمینان حاصل کنند که می توانند با سریع ترین مجرمان همگام باشند.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje