به گزارش صنعت ماشین،

 پنجمین رویداد صنعت دانش بنیان با محوریت زیست بوم خودروی برقی در محل نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور شرکت نبکا برگزار گردید.

شرکت نبکا در رویداد زیست بوم خودروهای برقی

در این رویداد که با هدف تعیین راهبردها و تبیین سیاست ها در عرصه برقی سازی صنعت خودرو کشور با رویکرد دانش بنیان انجام گرفت شرکت نبکا کراس اوور برقی خود ET5 را در معذرت نمایش قرار داد.

یکی از جذاب‌ترین خودروهای برقی که در این رویداد به نمایش گذاشته شده، نبکا ET5 محصول شرکت نبکا است. نبکا ET5 مجهز به یک الکتروموتور با ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور است و این نیرو توسط یک جعبه دنده تک سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

شرکت نبکا در رویداد زیست بوم خودروهای برقی

معرفی کراس اوور برقی ET5

خودرو برقی نبکا ET5 که یکی از خودروهای برقی جدید بازار خودرو ایران و محصول همکاری مشترک صنایع خودروسازی کرمان با مپنا است.

کراس اوور برقی ET5 را باید از نخستین خودروهای برقی کشور دانست که با سرعت بالایی وارد خط تولید شده و در هفته‌های آینده نیز راهی بازار خودرو خواهد شد.

خودرو ET5 که در زمینه امکانات ایمنی یکی از به روزترین خودروهای بازار ایران به حساب می‌آید، از دو رادار استفاده می‌کند و به تکنولوژی ADAS یا رانندگی خودکار سطح ۳ مجهز شده است و در حالی به نمایشگاه خودرو می‌رود که وضعیت بسیار مناسب‌تری نسبت به رقبا از نظر مشخص بودن قیمت و شرایط تولید دارد.

شرکت نبکا در رویداد زیست بوم خودروهای برقی

خودرو برقی نبکا ET5 را باید از پرآپشن‌ترین خودروهای برقی بازار بنامیم که یقینا با استقبال زیادی در نمایشگاه خودرو مواجه خواهد شد.

این خودرو که به دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور های عقب و جلو، صندلی های با روکش چرم، زیرپایی صندلی راننده با قابلیت خواباندن کامل، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی میانه داشبورد، نمایشگر پشت فرمان، ترمز پارک برقی، زیردستی سرنشینان عقب، شارژر وایرلس، در برقی عقب، سنسور باز کردن در عقب با پا و … نیز مجهز شده است، می‌تواند نقش پررنگی در آشنایی بیشتر بازدیکنندگان با خودروهای برقی ایفا کند.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje