Wp Header Logo 254.png

اتاق لانگ نسل جدید ب‌ام‌و سری ۵ به تازگی در چین عرضه شده. این محصول که توسط یک شرکت سرمایه‌گذاری مشترک بین BMW و بریلیانس، در چین مونتاژ می‎شود، در مقایسه با نمونه های عرضه شده در دیگر بازارهای بین‌المللی، طول بدنه و فاصله بین دو محور بیشتری داشته، با پسوند Li شناخته می‎شود.

اتاق لانگ نسل جدید سری ۵ در دو سطح قدرت 525Li و 530Li در چین عرضه شده که اولی، دارای موتور ۲.۰ لیتری توربو بنزینی ۲۱۲ اسب‌بخاری است و دومی، دارای موتور ۲.۰ لیتری توربو بنزینی ۲۸۷ اسب‌بخاری. گیربکس متصل به هر دو موتور اما از نوع ۸ سرعته اتوماتیک است.

نسل جدید اتاق لانگ ب‌ام‌و سری ۵ - The All-New 2024 BMW 5-Series L

این اگزکتیو سدان مجهز و به‌روز آلمانی، همسو با ماهیت به مراتب مدرن تری که نسل جدید سری ۵ به خود گرفته، با سطح قابل توجهی از امکانات ایمنی و رفاهی عرضه می‌شود که شاید جالب‌ترین آنها، نمایشگر سقفی تا شو ۳۲.۹ اینچ برای سرنشینان VIP ردیف عقب باشد. این نمایشگر، متصل به اینترنت و سرویس های ارتباطی و سرگرمی متعددی بوده، کنترل آن برای سرنشینان دو طرف عقب بسیار راحت و کاربردی است.

همانطور که اشاره شد، اتاق لانگ نسل جدید سری ۵ یک ب‌ام‌و ساخت چین است و در جوینت‌ونچر BMW-Brilliance مونتاژ می‌شود. این شرکت سرمایه‌گذاری مشترک دارای دو سایت تولیدی در چین با ظرفیت ۶۵۰ هزار خودرو در سال بوده، در کنار اتاق لانگ سری ۵ خودروهایی نظیر سری ۳ (بنزینی و الکتریکی)، سری ۵ (بنزینی و الکتریکی) و خانواده X1 و X3 را به همراه اتاق لانگ X5 تولید می‌کند.

انتهای پیام

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje