Wp Header Logo 379.png


منتشر شده در 21 اسفند 1402 ساعت 11:17


بی وای دی دلفین مینی آنر ادیشن

بی وای دی از نسخه آنر ادیشن (Honor Edition) هاچبک برقی دلفین مینی رونمایی کرد. این نسخه در مقایسه با مدل اصلی که آوریل گذشته معرفی شد، ۴ هزار یوان یا ۵۵۵ دلار ارزان تر بوده و با پرداخت ۶۹,۸۰۰ یوان قابل خرید است. چنین رقمی معادل ۹,۷۰۰ دلار یا ۵۸۰ میلیون تومان می شود.

بی وای دی مینی دلفین مینی با نام سیگال نیز به فروش می رسد. این هاچبک ۵ در برقی جزو محصولات پایین رده کمپانی محسوب می شود. نسخه آنر ادیشن این خودرو نتیجه جنگ قیمتی است که بین خودروسازان چینی به راه افتاده؛ این نسخه آمده تا با قیمت پایین تر جذابیت بیشتری برای مشتریان مدل های برقی داشته باشد.

طراحی شده تحت نظارت طراح سابق لامبورگینی

طراحی بی وای دی دلفین مینی

شاید بدانید بی وای دی دلفین مینی در خارج از مرزهای چین با استقبال بالایی مواجه شده و از فروش مناسبی برخوردار است. این خودرو به خاطر سبک طراحی بدنه و الگوبرداری المان های ظاهری آن از محصولات لامبورگینی، به «لامبورگینی-مینی» شهرت پیدا کرده؛ جالب اینکه این هاچبک برقی تحت نظارت ولفگانگ اِگر، طراح سابق کمپانی لامبورگینی خلق شده است.

نسخه آنر ادیشن بی وای دی دلفین مینی از لحاظ نمای ظاهری تفاوت خاصی با مدل های پیشین ندارد. اما برای ایجاد تمایز بیشتر، این نسخه با رنگ بدنه آبی یخی و کابینی با تم متفاوت عرضه می شود.

مشخصات فنی بی وای دی دلفین مینی آنر ادیشن

نمای جانبی بی وای دی دلفین مینی آنر ادیشن

موتور برقی بی وای دی دلفین مینی آنر ادیشن توانایی تولید ۷۴ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور را دارد. این نسخه با دو پک باتری ۳۰ و ۳۸.۸۸ کیلووات ساعتی قابل انتخاب است.  نسخه مجهز به باتری ۳۰ کیلووات ساعتی طبق استاندارد چینی CLTC می تواند تا ۳۰۵ کیلومتر مسافت را بدون نیاز به شارژ مجدد طی کند. نسخه مجهز به باتری ۳۸.۸۸ کیلوواتی هم قادر است با شارژ کامل تا ۴۰۵ کیلومتر مسافت را پشت سر بگذارد.

در داخل کابین، نمایشگر چرخان ۱۰.۱ اینچی لمسی، شاخص ترین المان بی وای دی دلفین مینی است. این نمایشگر از سیستم اختصاصی DiLink با قابلیت پخش ویدیو و پشتیبانی از فرمان های صوتی بهره می برد. هاچبک برقی بی وای دی به بلوتوث، NFC، ۴ کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری، ترمز پارک برقی و گرمکن آینه های جانبی مجهز است.

داخل بی وای دی دلفین مینی آنر ادیشن

لیست آپشن های دلفین مینی آنر ادیشن شامل مواردی مثل دستیار هوشمند رانندگی، کروز کنترل تطبیق پذیر، ترمز اضطراری فعال، سیستم تشخیص تابلوهای کنار جاده و هشدار خروج از خط می شود.

ناگفته نماند بی وای دی دلفین مینی در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۲۳، پرده برداری شد. این هاچبک برقی رکورد فروش ۲۸۰,۲۱۷ دستگاه را در سال ۲۰۲۳ ثبت کرده است. بی وای دی با تولید این خودرو مشتریان جوان و افرادی را که خواهان اتومبیلی مناسب برای ترددهای شهری هستند، نشانه گرفته است. وولینگ بینگو، دانگ فنگ نامی ۰۱ و جک Yiwei 3 از جمله رقبای این خودرو هستند.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje