Wp Header Logo 431.png
آپشن های جذاب برای ریوین R2

استارتاپ ریوین با رونمایی از مدل جدید R2 دوباره نام خود را بر سر زبان ها انداخته است. مثل سری R1 این شاسی بلند برقی هم با طیف متنوعی از آپشن های کاربردی قابل سفارش خواهد بود.

در لیست آپشن های ریوین R2 گزینه های جالبی به چشم می خورد. اما بدون شک آشپزخانه مجهز و چادر سقفی شاخص ترین و جالب ترین گزینه ها هستند. این آپشن ها که پیشتر با سری R1 معرفی شده اند، R2 را به یک خودروی ایده آل برای کمپینگ و گذراندن آخر هفته ها در بیرون از شهر تبدیل می کنند.

امکانات ریوین R2

در صورت سفارش آپشن آشپزخانه مسافرتی، مجموعه ای از تجهیزات به ریوین R2 اضافه می شود. از جمله این تجهیزات باید به مواردی مثل مخزن آب، کولر، اجاق گاز، سرویس کامل پخت و پز و محفظه های متعدد اشاره کنیم. مکمل این تجهیزات چراغ های قابل حملی هستند که روشنایی لازم را در شب تأمین می کنند. اجزای آشپزخانه کوچک ریوین R2 درون محفظه ای مخصوص قرار می گیرند. این محفظه به دستگیره ها و چرخ های کوچکی مجهز شده تا امکان حمل و جابجایی آن راحت باشد.

جا لیوانی ریوین R2

چادر یا محفظه ای که به روی سقف اضافه می شود، دیگر آپشن جالب ریوین R2 است. استارتاپ آمریکایی از این آپشن با نام Treehouse یاد می کند و آن را همراه با نردبان اختصاصی به مشتریان تحویل می دهد. این آپشن روی ریل های موجود در سقف، نصب می شود.

نمای جانبی ریوین R2

باربند مخصوص حمل دوچرخه از سایر آپشن های کاربردی ریوین R2 است. این باربند بدون نیاز به ابزار خاصی و تنها در عرض چند ثانیه به پشت خودرو اضافه می شود و می توان از طریق آن دو دوچرخه را حمل کرد. مثل دیگر محصولات ریوین، این مدل جدید نیز به چراغ قوه قابل حمل مجهز است. این چراغ قوه درون محفظه مخصوص خود در داخل درب سمت راننده قرار دارد.

فضای داخل ریوین R2

استارتاپ ریوین در طراحی فضای داخلی توجه ویژه ای به کاربردی بودن R2 داشته است. صندلی های هر دو ردیف این شاسی بلند برقی قابل تا شدن هستند. این ویژگی باعث می شود سطحی صاف برای حمل اشیا مختلف در دسترس قرار گرفته و یا بتوان کابین را به یک اتاق کوچک تبدیل کرد. در کنار این، محفظه های متعددی در بخش های مختلف کابین تعبیه شده است.

چادر سقفی ریوین R2

شایان ذکر است ریوین R2 از سال ۲۰۲۶ وارد بازار آمریکا خواهد شد. علاقه مندان به این شاسی بلند برقی کوچک در سایر بازارها باید تا سال ۲۰۲۷ منتظر عرضه آن بمانند. قیمت پایه این خودرو از حدود ۴۵ هزار دلار شروع می شود.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje