Wp Header Logo 428.png
اولین نیسان وارداتی پلاک ملی

بالاخره در دوره جدید واردات خودرو، اولین مدل نیسان وارداتی پلاک ملی را دریافت کرد. نیسان سانی N17 که توسط شرکت جهان نوین آریا به ایران آمده، بالاخره با پلاک ملی به دست مشتریان رسید.

به گزارش آخرین خودرو، در دوره جدید واردات خودرو بسیاری از شرکت ها به دنبال واردات محصولات نیسان رفته اند. اما تا به الان شرکت جهان نوین آریا توانسته است تا روند منظمی را در واردات و تحویل خودروهای نیسان داشته باشد. در گام نخست واردات نیسان، جهان نوین آریا نیسان سانی N17 را به بازار عرضه کرده است. این خودرو با قیمتی کمتر از ۱.۴ میلیارد تومان به دست مشتریان سامانه وارداتی ها رسیده است. به این ترتیب اولین نیسان وارداتی پلاک ملی در دوره جدید، سانی N17 است و بزودی باید شاهد تردد این سدان اقتصادی ژاپنی در جاده های کشور باشیم.

در حال حاضر دلالان قیمت نیسان سانی N17 مدل ۲۰۲۳ را در بازار آزاد دو میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان تا دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام می کنند. البته که هنوز معامله ای برای این سدان ژاپنی و اقتصادی ثبت نشده است.

نام خودرو قیمت مصوب (تومان) قیمت بازار آزاد (تومان)
نیسان سانی N17 مدل ۲۰۲۳ ۱.۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲.۳۲۰.۰۰۰.۰۰۰

این نسخه نیسان سانی با پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی به بازار ایران می آید. این پیشرانه ۱۰۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۳۴ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده سانی جهان نوین آریا از نوع ۴ سرعته اتوماتیک AT است که توان را به چرخ های جلو می رساند. این سدان اقتصادی نیسان مصرف سوخت کمتر از ۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را دارد. این سدان نیسان به دو کیسه هوا، نمایشگر لمسی، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تهویه دستی و… مجهز است.

نوشته اولین نیسان وارداتی پلاک ملی شد اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje