Wp Header Logo 425.png


منتشر شده در 21 اسفند 1402 ساعت 18:48



ویدئو
رضا چوکامی

در این قسمت از پشت پرده آخرین خودرو به موضوع دپو خودروها پرداخته ایم. آیا این احتمال وجود دارد که دپو خودروها دوباره آغاز شود؟

به گزارش آخرین خودرو، همیشه با افزایش قیمت ارز و نوسان های قیمتی در بازار خودرو حواشی دپو خودرو بیشتر می شود. در چنین مواقعی دقت عموم جامعه بر پارکینگ های خودروسازان افزایش پیدا می کند و در بسیاری از موارد، با گزارش های مردمی از اتفاقات ناخوشایند جلوگیری می شود. در این چند وقته ویدیویی از پارکینگ شرکت زامیاد منتشر شده است و برخی گمان می کنند که این خودروساز دپو خودروها را آغاز کرده است. اما بررسی های انجام شده نشان می دهد که این پارکینگ مربوط به تولیدات رایج و ستاد فروش این شرکت است و ارتباطی به موضوع دپو خودروها ندارد. در مواقع دپو خودرو زمانی رخ می دهد که خودروساز شرایط فروشی را اعلام نمی کند و تحویل خودروها به مشتریان انجام نمی شود. اما زامیاد جز آن دسته از خودروسازانی بوده که شرایط فروش محصولاتش برقرار است و گزارشی از عدم تحویل خودروهایش توسط خریداران اعلام نمی شود.

اما در شرایط فعلی دقت بیشتر مردم و مسئولان می تواند از حواشی پیش رو جلوگیری کند. در وضعیت فعلی بازار ارز و مباحث قیمت گذاری، احتمال آن زیاد است که برخی خودروها دیگر به فروش نرسند و صرفاً تولیدات آن ها به پارکینگ های دپو انتقال پیدا کنند و سپس با اعلام قیمت جدید به دست مشتریان برسند.

در سال های گذشته بارها شاهد بوده ایم که با افزایش قیمت ارز و ثبت تقاضای خودروسازان برای افزایش قیمت محصولات تولیدی، عرضه بسیاری از محصولات مونتاژی و تولیدی متوقف شده و پس از آنکه مجوز افزایش قیمت را دریافت کرده اند، خودروهایشان را با قیمت جدید به دست خریداران رسانده اند. بدیهی است که در شرایط فعلی، نظارت های بیشتر می تواند از عواقب پیش رو جلوگیری کند.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje