Wp Header Logo 423.png


منتشر شده در 22 اسفند 1402 ساعت 12:55



عکاس
علیرضا پاداش

محصولات نوین آرین دیزل

روز گذشته شرکت آرین دیزل نشست خبری پایان سال خود را برگزار کرد. مدیران ارشد این شرکت خودروساز اعلام کردند که در سال ۱۴۰۳ با محصولات نوین در بازار کشور حضور خواهند داشت.

به گزارش آخرین خودرو، در حال حاضر آرین دیزل با محصولات کار و تجاری جک و شکموتو سهم بازار خوبی را به دست آورده و توانسته تا تیراژ قابل توجهی از کامیونت ها و کشنده ها را در خط تولید خود مونتاژ کند. حال این شرکت خودروساز خصوصی برنامه دارد تا در سال ۱۴۰۳، در کنار توسعه محصولات دیزلی خود به سراغ خودروهای تمام برقی برود. مدیران ارشد آرین دیزل می گویند که محصولات نوین این شرکت در سال ۱۴۰۳ به فناوری های جدید و تمام برقی مجهز هستند. یکی از پروژه های این شرکت خصوصی در سال جدید عرضه ون تمام برقی است. گفته می شود که بزودی نمونه های اولیه این ون برقی به بازار می آید. هدف از عرضه ون های برقی، کاهش هزینه سربار شرکت های حمل و نقل با کاهش آلایندگی است.

همچنین گفته می شود که آرین دیزل سبد محصولات کشنده خود را ارتقا می دهد و در سال جدید، در کنار افزایش تیراژ برنامه دارد تا نسخه های جدیدتری از محصولات شکموتو را به بازار عرضه کند. در سال ۱۴۰۲ هم شاهد بودیم که کامیون های شکموتو هم به خط تولید آرین دیزل اضافه شدند و در سال ۱۴۰۳ قرار است تا تیراژ تولید این محصولات افزایش پیدا کند.

بزودی قرار است تا جزئیات محصولات نوین و بر پایه فناوری های جدید شرکت آرین دیزل به صورت رسمی اعلام شود. حال باید منتظر باشیم و ببینیم که ون برقی این شرکت خودروساز چه ویژگی هایی را به مشتریان ارائه می دهد و آیا می تواند مزیتی متمایز را نسبت به رقبای آینده داشته باشد. در حال حاضر تعدادی از خودروسازان بخش خصوصی برنامه دارد تا در سال ۱۴۰۳ محصولات برقی را در زمینه خودروهای کار و تجاری به بازار کشور عرضه کنند.

محصولات جدید آرین دیزل

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje