Wp Header Logo 459.png


منتشر شده در 22 اسفند 1402 ساعت 12:00



عکاس
علیرضا پاداش

عرضه اولین هوندا وارداتی

شرکت معین خودرو ایرانیان به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش هوندا در ایران، عرضه اولین کراس اوور وارداتی این نشان تجاری را در دوره جدید واردات آغاز کرده است.

به گزارش آخرین خودرو، شرکت معین خودرو ایرانیان هوندا وزل ۲۰۲۳ را در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران معرفی کرد. این شرکت خصوصی برنامه دارد تا وزل و E-NS1 را از نشان هوندا به بازار ایران عرضه کند. هوندا وزل یک کراس اوور و شاسی بلند جمع و جور است. این کراس اوور ژاپنی که در برخی بازارها با نام H-RV شناخته می شود، با پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی به بازار ایران می آید. این پیشرانه ۱۲۴ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۵ نیوتن متر تولید می کند. همچنین جعبه دنده اتوماتیک CVT توان را به چرخ های جلوی این کراس اوور هوندا می رساند. مصرف سوخت بهینه هوندا وزل مدل ۲۰۲۳ کمتر از ۶.۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است و فناوری های جدید هوندا در بخش پیشرانه و جعبه دنده در وزل دیده می شود.

تیپ های مختلف هوندا وزل در بازار ایران به امکاناتی مانند تهویه اتوماتیک، کیسه هوای زانوی راننده، کیسه هوای جانبی جلو، کیسه هوای رو به روی سرنشینان جلو، کیسه هوای پرده ای، استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی، پاکسازی هوای کابین، رینگ آلومینیومی، رادار خط خوان، نور بالای اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار تابلوخوان، دستیار رانندگی بین خطوط، اتصال هوشمند تلفن همراه، سقف شیشه ای، سنسور نور، فناوری LED چراغ ها و… مجهز هستند.

در حال حاضر قیمت قطعی هوندا وزل ۲۰۲۳ معین خودرو ایرانیان در مبادی ورودی دو میلیاردو ۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شده است. بدیهی بوده که به این عدد، هزینه های جاری شماره گذاری و عوارض اضافه خواهد شد.

نام خودرو قیمت قطعی در مبادی ورودی (تومان)
هوندا وزل ۲۰۲۳ ۲.۰۳۵.۹۰۰.۰۰۰

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje