Wp Header Logo 465.png

امروز لیست خودروهای وارداتی قابل عرضه برای جانبازان ۷۰ درصد (ویژه)، بار دیگر مورد بازنگری قرار گرفت و گزینه‌های جدید به آن اضافه شد. یکی از این گزینه‌های جدید وارداتی که برای جانبازان ۷۰ درصد (ویژه) در مرحله ویرایش، قابل انتخاب است، شاسی‌بلند آفرود نیسان اکس-تِرا است که توسط معین خودرو اروند عرضه خواهد شد.

به گزارش خودرودیلی، نیسان اکس-ترا یک شاسی‌بلند با اتاق جدا از شاسی است که هم از نظر ساختاری، و هم از نظر مجموعه محرکه، بسیار مناسب آفرود است. و البته، سطح بسیار خوبی از امکانات را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد؛ مخصوصا در نمونه وارداتی برای جانبازان ۷۰ درصد (ویژه) که بالاترین تیپ تجهیزاتی این خودرو، یعنی تیپ X-Terra Platinum 4×4 می‌باشد.

مشخصات و ویژگی‌های نیسان اکس-ترا وارداتی جانبازان + ویدیو

نیسان اکس-ترا به عنوان یک SUV میدسایز با طول بدنه ۴.۹ متر و فاصله ۲.۸۵۰ میلیمتری دو محور، درای یک موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر ۱۶۵ اسب‌بخاری با حداکثر گشتاور ۲۴۱ نیوتن‌متر است که به گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک متصل می‌باشد. این مجموعه، محرک چهار چرخ بوده، گیربکس کمکی و قفل دیفرانسیل الکترونیکی عقب به همراه دیفرانسیل لغزش محدود نیز در آن لحاظ شده. زوایای صعود و فرود نیز در این خودرو، به ترتیب ۳۲.۳ و ۲۶.۶ درجه اعلام شده که فاکتورهای تاثیرگذاری برای تجربه آفرود با یک SUV هستند.

مشخصات و ویژگی‌های نیسان اکس-ترا وارداتی جانبازان + ویدیو

همانطور که اشاره شد، بالاترین سطح تجهیزاتی، یعنی تیپ پلتینوم برای واردات به کشور توسط معین خودرو انتخاب شده و این یعنی نیسان اکس-ترا وارداتی جانبازان ۷۰ درصد (ویژه) دارای امکاناتی نظیر سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر ۹ اینچ لمسی، نمایشگر سقفی ۱۱ اینچ برای سرنشینان ردیف دوم، سیستم صوتی پریمیوم با ۷۸ بلندگو، ایربگ‌های جلو، جانبی جلو و پرده‌ای، هشدار نقاط کور، کنترل حرکت در سرازیری و سربالایی، ترمز اضطراری اتوماتیک، همیار حفظ خودرو در بین خطوط، TPMS، کنترل پایداری الکترونیک، کنترل هرزگردی، ABS+EBD و کروز کنترل است.

2023 Nissan X-Terra SUV

از دیگر امکانات این تیپ نیسان اکس-ترا وارداتی جانبازان باید به ورود و استارت بدون کلید، نویگیشن، آینه های برقی دارای گرمکن، صندلی های برقی جلو، تهویه اتوماتیک با کنترل دو نقطه‌ای، نورپردازی قابل تنظیم فضای داخلی، سه خروجی برقی ۱۲ ولت، پد شارژ بی‌سیم گوشی های هوشمند، پوشش چرم صندلی‌ها، پیکربندی ۳ ردیف سرنشین، کول‌باکس کنسول میانی، آینه وسط الکتروکرومیک و آینه های جانبی برقی دارای گرمکن اشاره کرد.

2023 Nissan X-Terra SUV

فعلا اطلاعاتی از قیمت‌گذاری Nissan X-Terra وارداتی جانبازان، ارائه نشده اما ثبت‌نام آن، ویژه جانبازان ۷۰ درصد (ویژه) با سقف قیمت ۳۵ هزار یورو است و قیمت تیپ در نظر گرفته شده برای واردات به کشور، یعنی Nissan X-Terra Platinum 4×4 در امارات متحده عربی ۱۴۳ هزار درهم، معادل ۳۹ هزار دلار می‌باشد.

انتهای پیام

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje