Wp Header Logo 599.png


منتشر شده در 27 اسفند 1402 ساعت 13:00


چری فالوین T10 PHEV در راه بازار ؛ کراس اوور پرچمدار با پیشرانه قدرتمند هیبریدی

مشخصات چری فالوین T10 PHEV در سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین منتشر شد. همانطور که قابل حدس است، این کراس اوور جدید ابعاد بزرگتری نسبت به فالوین T9 دارد و با پیشرانه هیبریدی شارژی به فروش خواهد رسید.

ابعاد چری فالوین T10 PHEV

طبق داده های موجود در سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT)، چری فالوین T10 PHEV طولی برابر با ۴۸۵۰ میلیمتر دارد. برای مقایسه باید گفت طول بدنه تیگو ۹ و فالوین T9 به ترتیب برابر با ۴۸۲۰ و ۴۷۹۵ میلیمتر است. اما از لحاظ فاصله محوری و عرض اتاق تفاوتی بین این سه مدل وجود ندارد و هر سه آنها در ارقام ۲۸۲۰ و ۱۹۳۰ میلیمتر مشترک هستند. از لحاظ ارتفاع T10 PHEV مابین فالوین T9 و تیگو ۹ قرار می گیرد. بد نیست بدانید این کراس اوور هیبریدی شارژی ۱۷۱۲ میلیمتر ارتفاع دارد. با توجه به این مشخصات به نظر می رسد T10 PHEV نقش یک مدل پرچمدار در بین کراس اوورهای برند فالوین را ایفا خواهد کرد.

چری فالوین T10 PHEV در نسخه های ۵ و ۶ نفره تولید خواهد شد. این در حالی است که مدل کوچک تر T9 در نسخه های ۵ و ۷ نفره به فروش می رسد. کراس اوور هیبریدی شارژی جدید گروه چری با رینگ های ۱۸، ۱۹ و ۲۰ اینچی وارد بازار می شود.

چری فالوین T10 PHEV در راه بازار ؛ کراس اوور پرچمدار با پیشرانه قدرتمند هیبریدی

مشخصات فنی

اطلاعات منتشر شده در سایت وزارت صنعت و فناوری چین پیشرانه چری T10 PHEV را با نام طولانی Kungpeng Super Performance Electric Hybrid C-DM معرفی می کند. قلب اصلی این پیشرانه هیبریدی را موتور بنزینی با حجم دقیق ۱۴۹۹ سی سی تشکیل می دهد. این موتور توربو شارژ که حامل کد SQRH4J15 است، توانایی تولید ۱۵۴ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. موتور برقی هم ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. در این کراس اوور درشت اندام نیروی پیشرانه از طریق گیربکس ۱DHT که مخصوص مدل های هیبریدی است، به سمت چرخ ها ارسال می شود.

چری فالوین T10 PHEV در راه بازار ؛ کراس اوور پرچمدار با پیشرانه قدرتمند هیبریدی

موتور برقی چری فالوین T10 PHEV توسط باتری ساخت شرکت معروف CATL تغذیه می شود. درباره ظرفیت این باتری و همچنین برد حرکتی در حالت تمام الکتریکی فعلاً جزئیاتی در دست نیست.

احتمال می رود چری فالوین T10 PHEV در نمایشگاه خودروی پکن در معرض دید عموم قرار بگیرد. برخی نشریات چینی پیش بینی می کنند این کراس اوور پرچمدار با قیمت تقریبی ۱۸۰ الی ۲۵۰ هزار یوان راهی نمایندگی های فروش چری شود. این ارقام با نرخ روز ارز معادل حدوداً ۱.۵ الی ۲ میلیارد تومان هستند.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje