Wp Header Logo 624.png


منتشر شده در 27 اسفند 1402 ساعت 12:00



عکاس
علیرضا پاداش


ویدئو
رضا چوکامی

قیمت نهایی فیدلیتی پرستیژ

قیمت نهایی فیدلیتی پرستیژ توسط بهمن موتور با اعلام طرح تبدیل این شرکت اعلام شد و این یعنی به زودی این خودرو را در بازار کشور خواهیم دید.

خرداد ماه ۱۴۰۲ بود که بهمن موتور از تیپ جدید فیدلیتی پرده برداشت. خودرویی که هم از لحاظ قدرت و همو از لحاظ امکانات در رده ای بالاتر از نسخه پرایم قرار می گیرد و برای رقابت در رده بالای بازار می آید. حالا با اعلام طرح تبدیل جدید توسط شرکت بهمن موتور، قیمت نهایی فیدلیتی پرستیژ مشخص شده است. خودرویی که در دو نسخه ۵ و ۷ نفره به بازار می آید اما در هر دو نسخه باقی مشخصات به جز تعداد صندلی یکسان است. بر اساس شرایط تبدیل اعلام شده، قیمت نهایی فیدلیتی پرستیژ در نسخه ۵ نفره ۱ میلیارد و ۵۶۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و در نسخه ۷ نفره ۱ میلیارد و ۵۷۴ میلیون اعلام شده است. البته که انتظار می رود مثل دیگر محصولات بهمن موتور، اختلاف قیمت بازار و کارخانه برای این مدل هم قابل توجه باشد.

خودرو فیدلیتی پرستیژ

جدول قیمت نهایی فیدلیتی پرستیژ

نام خودرو قیمت نهایی (تومان)
فیدلیتی پرستیژ ۵ نفره ۱,۵۶۱,۹۰۰,۰۰۰
فیدلیتی پرستیژ ۷ نفره ۱,۵۷۴,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات فیدلیتی پرستیژ

این کراس اوور به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو TGDI مجهز است که خروجی های فنی ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را ثبت می کند. این دقیقا همان پیشرانه ای است که در دیگر محصولات گروه Chery نظیر تیگو ۸ پرو و فونیکس FX پرمیوم دیده بودیم. حتی دیگر تیپ فیدلیتی یعنی XB1 هم به همین پیشرانه مجهز است. قدرت در این ترکیب فنی از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو می رسد و با این مشخصات، شتابگیری برای پرستیژ در شرایط استاندارد در کنتر از ۹ ثانیه انجام می شود.

نمای پشت فیدلیتی پرستیژ

در این کراس اوور امکاناتی نظیر شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سقف پانورامیک، دوربین ۳۶۰ درجه، در صندوق برقی با سنسور پا، تهویه اتوماتیک دو کاناله، پنل تهویه اتوماتیک ردیف عقب، استارت دکمه ای، صندلی های برقی ردیف جلو بهمراه گرم کن و سردکن، حافظه صندلی راننده، نورپردازی کابین، نمایشگر لمسی مالتی مدیا، نمایشگر لمسی تنظیم سیستم تهویه، فناوری پاکسازی هوای کابین بهمراه یونیزاسیون، پدل شیفتر، کروز کنترل تطبیق پذیر، رادار خطی، رادار نقطه کور، نگه داشتن هوشمند خودرو بین خطوط، ترمز پارک برقی، اتوهلد، ترمز اضطراری اتوماتیک، اخطار برخورد از عقب، شارژر بی سیم تلفن همراه، دوربین ثبت وقایع، فناوری LED چراغ ها، کولباکس، نمایش صفحه تلفن همراه بر روی نمایشگر خودرو، تنظیم حالت رانندگی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه جلوگیری از واژگونی، رینگ آلومینیومی ۲۰ اینچی و… وجود دارد.

کابین فیدلیتی پرستیژ

ویدیو معرفی

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje