Wp Header Logo 675.png

همان طور که می دانید ایرانیان به علت تحریم های بانکی و همچنین محدودیت های ارزی امکان خریداری از سایت های بین المللی را ندارند؛ اما راه های مختلفی برای دور زدن تحریم ها وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از مستر کارت است. مستر کارت نوعی کارت بین المللی است که از طریق آن می توانید از تمامی فروشگاه هایی که در سراسر دنیا از مستر کارت پشتیبانی می کنند خریداری کنید. شما می توانید برای خرید مستر کارت ترکیه مجازی اقدام کنید تا دیگر محدودیتی در خرید های بین المللی نداشته باشید.

چرا مستر کارت مجازی را انتخاب کنیم؟

شما می توانید امروزه از طریق سایت های واسطه به راحتی مستر کارت ترکیه را به صورت مجازی خریداری کنید. البته همان طور که می دانید مستر کارت دارای مدل فیزیکی نیز می باشد. مدل فیزیکی کارمزد کمتری دارد و استفاده از آن نیز راحت تر است؛ اما برای این که مستر کارت فیزیکی داشته باشید، نیازمند یک آدرس خارج از کشور هستید که پست بین الملل امکان تحویل محموله شما را داشته باشد. به همین دلیل خرید مستر کارت فیزیکی ترکیه نسبت به خرید مستر کارت ترکیه مجازی دردسر بیشتری دارد و آن را پیشنهاد نمی کنیم.

کاربرد مستر کارت مجازی ترکیه

خرید مستر کارت ترکیه مجازی

مستر کارت ترکیه مجازی مزایای بسیار زیادی دارد. برخی از این مزایا عبارت اند از:

اکثر گیمر ها برای خرید از استیم معمولا مستر کارت ترکیه مجازی را تهیه می کنند؛ زیرا می توانند به راحتی از طریق آن پرداخت های مربوط به بازی را از طریق استیم بدون هیچ محدودیتی انجام دهند. شما می توانید با داشتن یک مستر کارت هر بازی ای که به آن علاقه دارید را در زمان بسیار کوتاهی از فروشگاه هایی مانند استیم خریداری کنید.

علاوه بر بازی شما می توانید از تخفیف های بسیار زیادی بهره مند شوید و با کمترین هزینه بازی یا آیتم های مورد نظر خود را خریداری کنید.

  • تهیه اکانت سرویس های استریم

یکی دیگر از مزایای خرید مستر کارت ترکیه مجازی این است که امکان تهیه اکانت سرویس های استریم با آن فراهم است. در صورتی که به فیلم و سریال ها علاقه زیادی دارید، می توانید اشتراک اکانت های نتقلیکس، اچ بی او، دیزنی پلاس، آمازون پرایم و… را به راحتی و در کمترین زمان ممکن خودتان خریداری کنید.

علاوه بر سرویس های استریم فیلم و سریال شما می توانید نسخه های پرمیوم سرویس های استریم موسیقی مانند اسپاتیفای را به راحتی با خرید مستر کارت ترکیه مجازی تهیه کنید و هر ماه بدون هیچ مشکلی آن را تمدید نمایید.

  • دسترسی به سایت های آموزشی

امروزه سایت های آموزشی بسیار زیادی در سطح دنیا وجود دارند که شما می توانید با گذراندن دوره های آن ها مدرک دریافت کنید. البته اکثر دوره های این سایت ها پولی است و شما تنها با خرید مستر کارت ترکیه مجازی می توانید هزینه آن ها را پرداخت کنید. از سایت های آموزشی ای که می توانید با مستر کارت ترکیه دوره های آن ها را خریداری کنید می توان به سایت اسکیل شیر (Skill share) و کورس آرا (Coursera) اشاره کرد.

یکی از دسته افرادی که حتما به مستر کارت مجازی ترکیه نیاز دارند، یوتیوبر ها هستند. یوتیوبر ها می توانند از طریق مستر کارت مجازی ترکیه کانال خود را پروموت کنند. با پروموت کردن کانال می توانید تعداد بیشتری سابسکرایبر داشته باشید.

علاوه یوتیوبر ها کسانی که معمولا از یوتیوب استفاده می کنند، می دانند تبلیغات حین تماشای ویدیو چقدر آزار دهنده است. شما می توانید با یک خرید مستر کارت ترکیه مجازی به راحتی نسخه پرمیوم یوتیوب را خریداری کنید و خود را از شر تبلیغات مزاحم راحت کنید.

مزایای مستر کارت ترکیه مجازی

مزایای مستر کارت ترکیه مجازی

مستر کارت ترکیه مجازی می تواند مزایای مختلفی داشته باشد. اول این که برای تهیه مستر کارت مجازی ترکیه نیازی به حضور در این کشورر ندارید. تنها زمانی لازم است که در ترکیه حضور داشته باشید که بخواهید در بانک های ترکیه افتتاح حساب کنید.

مزیت دیگری که تهیه مستر کارت مجازی ترکیه دارد این است که شما امکان واریز یا دریافت پول از سایر موسسات، شرکت ها و افراد را خواهید داشت. البته دقت داشته باشید در حین خرید مستر کارت ترکیه مجازی برخی از کارت ها ممکن است که امکان واریز به حساب را نداشته باشند و برای هر بار واریز لازم باشد که یک کارت مجازی جدید صادر و هزینه جداگانه ای پرداخت کنید.

برای تهیه مستر کارت ترکیه نیازی ندارید که حتما شماره مجازی ترکیه داشته باشد؛ زیرا امکان تهیه مستر کارت بدون شماره مجازی نیز وجود دارد. بسیاری از بانک ها برای افتتاح حساب نیاز به اقامت ترکیه دارند؛ اما برای خرید مستر کارت ترکیه مجازی لازم نیست که اقامت این کشور را داشته باشید که این یک نکته مثبت بزرگ محسوب می شود.

تهیه مستر کارت ترکیه حتی با مشخصات پاسپورت ایرانی نیز امکان پذیر است. پس از دریافت مستر کارت می توان به راحتی آن را به صورت دلاری شارژ کرد و پرداخت های دلاری داشت.

هزینه صدور مستر کارت مجازی ترکیه

هزینه صدور مستر کارت مجازی ترکیه

همان طور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، مستر کارت ها در دو مدل فیزیکی و مجازی صادر می شوند. تهیه مستر کارت های فیزیکی به دلیل نیاز به حضور در خاک ترکیه و همچنین داشتن آدرس ثابت چندان ساده نیست؛ اما مستر کارت های مجازی نیازی به اقامت و مواردی این چنینی ندارند.

اما در ازای این مزایا مستر کارت مجازی ترکیه کارمزد بیشتری دارد. هزینه صدور مستر کارت مجازی حدود 100 دلار است. این کارت ها تا 8 سال تاریخ انقضا دارند و هزینه نگهداری از آن ها نیز به صورت ماهانه 8 دلار است.

جمع بندی

یکی از بزرگ ترین محدودیت هایی ایرانیان به علت تحریم ها با آن مواجه هستند، پرداخت های بین المللی و تبادل ارز با دنیا است. خوشبختانه برای دور زدن این تحریم راه های زیادی وجود دارد. یکی از بهترین راه ها برای دور زدن این تحریم ها استفاده از مستر کارت مجازی است. خرید مستر کارت ترکیه مجازی بسیار راحت است و از طریق آن می توانید از تمامی سایت های بین المللی خرید های خود را انجام دهید.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje