Wp Header Logo 752.png

طبق آماری که لامبورگینی از فعالیت های خود در سال ۲۰۲۳ منتشر کرده، این ابرخودروساز ایتالیایی در سال ۲۰۲۳ نه تنها موفق به فروش بیشترین تعداد خودرو در تاریخ فعالیت های خود شده، بلکه در کسب درآمد و سود عملیاتی نیز رکورد تازه‌ای را در تاریخ ۶۱ سالهلامبورگینی با کسب درآمد ۲میلیارد و ۸۹۰میلیون دلاری در سال ۲۰۲۳ که ۷۸۵میلیون دلار آن، سود خالص بوده، بهترین سال فعالیت های خود را پشت سر گذاشت. فعالیت های خود به ثبت رسانده.

درآمد و سود لامبورگینی چقدر است؟

به گزارش خودرودیلی، در سالی که گذشت، لامبورگینی برای اولین بار موفق به فروش بیش از ۱۰ هزار خودرو در سال شد. دقیق‌تر اگر بخواهیم بگوییم، مجموع فروش سال ۲۰۲۳ لامبورگینی به ۱۰.۱۱۲ دستگاه رسید که خروجی آن، درآمد ۲میلیارد و ۸۹میلیون دلاری برای این ابرخودروساز ایتالیایی بوده. از این عدد که بیشترین درآمد سالانه به ثبت رسیده برای لامبورگینی در تاریخ فعالیت های این شرکت به حساب می‌آید و ۱۲.۱ درصد بیشتر از درآمد سال ۲۰۲۲ است، ۷۸۵ میلیون دلار سود خالص شرکت بوده است.

در واقع لامبورگینی سال ۲۰۲۳ یک سود ۲۷.۳ درصدی را در فعالیت های خود تجربه کرده و بد نیست بدانید برای اولین بار است که سود شرکت، از عدد ۷۰۰ میلیون دلار عبور می‌کند.

استفان وینکلمان مدیرعامل لامبورگینی

استفان وینکلمان با تاکید بر این که لامبورگینی به رکوردشکنی در بخش های مختلف، یکی پس از دیگری، ادامه می‎دهد، این را به معنی صحیح بودن رویکرد و انتخاب های شرکت ربط داد. پائولو پوما، قائم مقام مالی لامبورگینی نیز با اشاره به این که در سال ۲۰۲۳، رکوردشکنی های بی‌سابقه ای در بخش مالی و تجاری لامبورگینی به ثبت رسیده، گفت: این مهم، در کنار حجم بالای سفارشات خرید محصولات، ما را قادر می‌‎سازد تا نسبت به آینده و برنامه‌ریزی برای قدم های آتی و رُشد در بلندمدت، خوش‌بین باشیم.

پائولو پوما قائم مقام مالی لامبورگینی

بد نیست بدانید لامبورگینی به واقع در ۲۰۲۴ نیز سال خوبی را پشت سر خواهد گذاشت چراکه قرار است عرضه روئِلتو را آغاز کند. به ادعای شرکت، ظرفیت فروش این ابرخودرو جدید لامبورگینی برای دو سال اول تولید آن، تکمیل شده و همین، نشان از روزهای خوش‌تر برای گاو های وحشی سنت‌آگاتا دارد.

در کنار برنامه‌ریزی برای آغاز عرضه Revuelto، لامبورگینی قصد دارد در سال جدید میلادی مدل پلاگین-هایبرید اوروس و جانشین هوراکان را عرضه کند. و انتظار می‌رود هر دو این مدل‌ها، فروش بالاتری نسبت به نسل فعلی خود که پرفروش‌ترین محصولات لامبورگینی به حساب می‌آیند، داشته باشند.

انتهای پیام

نوشته درآمد و سود لامبورگینی چقدر است؟ اولین بار در khodrodaily.ir. پدیدار شد.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje