Wp Header Logo 38.png


منتشر شده در 14 فروردین 1403 ساعت 12:51


استقبال از محصولات فونیکس در کارشو نوا خودرو

نوا خودرو به عنوان یکی از مجموعه های خودرویی مولتی برند در شمال کشور، در ایام نوروز نگاه های بسیاری از مسافران را به سمت محصولات فونیکس جلب کرد.

نوا خودرو یکی از بزرگترین مجموعه فروش و خدمات پس از فروش محصولات داخلی و وارداتی در استان مازنداران است که در ایام نوروز، کارشوهای مختلفی را در اماکن گردشگری این استان برگزار کرده و توانسته تا در معرفی محصولات جدید فونیکس موفق ظاهر شود.

در کارشو فونیکس نوا خودرو محصولات جدیدی چون آریزو ۸ و تیگو ۸ پرو e پلاس در معرض دید مسافران نوروزی قرار گرفته اند و علاقه مندان می توانند با خودروهای جدید مدیران خودرو بیشتر آشنا شوند. فونیکس آریزو ۸ به عنوان لوکس ترین سدان صفر کیلومتر بازار ایران، بزودی به فروش می رسد و در حال حاضر نوا خودرو برنامه ویژه ای را برای معرفی این سدان مونتاژی در نظر گرفته است. همچنین فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس در جایگاه اولین خودروی پلاگین هایبرید مونتاژی بازار ایران، در معرض دید عموم قرار گرفته و کارشناسان فروش نوا خودرو در این ایام سعی دارند تا آگاهی بیشتری را در مورد نسل جدید خودروهای بازار ایران به مشتریان ارائه دهند.

برگزاری کارشوهای مختلف در فضای فعلی کشور باعث می شود تا مشتریان آگاهی بیشتری را نسبت به محصولات جدید داشته باشند و از سویی در فضایی راحتتر با خودروهای جدید آشنا شوند. بدیهی است که این اقدام نوا خودرو در ایام تعطیلات سبب می شود تا مسافران نوروزی در کنار تفریح، در فضایی آرام با محصولات جدید نشان فونیکس شرکت مدیران خودرو آشنا شوند و بتوانند در آینده برای خرید خودرو، راحتتر و آگاهانه تر تصمیم بگیرند.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje