Wp Header Logo 132.png

رنو از فیس لیفت کپچر رونمایی کرد. این نسخه از لحاظ نمای ظاهری تغییرات زیادی را به خود دیده و بیشتر به یک نسل جدید شباهت دارد تا مدل فیس لیفت.

فیس لیفت نسل دوم کپچر بر مبنای زبان طراحی جدید کمپانی خلق شده، به همین خاطر با محصولات جدید رنو همسویی بیشتری دارد. بیشترین تغییرات در نمای روبرو و در دماغه رخ داده، جایی که تقریباً همه المان های موجود بازطراحی شده؛ اما در نمای عقب دامنه تغییرات به مراتب کمتر است و چراغ های اصلی ساختار C شکل خود را حفظ کرده اند. البته از نظر گرافیک، این چراغ ها بروزتر و جذاب تر هستند. طبق انتظار فیس لیفت کپچر لوگوی جدید شرکت رنو را روی خود دارد.

نمای رو به رو رنو کپچر

فیس لیفت رنو کپچر در یک تریم جدید عرضه خواهد شد. این تریم پرچمدار، اسپریت آلپاین نام دارد و جای تریم RS Line را خواهد گرفت. رنو این نسخه از کپچر را با ۱۴ ترکیب رنگ دوگانه به فروش خواهد رساند. ارزان ترین تریم در حالت استاندارد روی رینگ های فولادی ۱۷ اینچی سوار می شود، اما امکان سفارش رینگ های آلیاژی با اندازه یکسان وجود دارد. در تریم پرچمدار اسپریت آلپاین، اندازه رینگ ها تا ۱۹ اینچ بالا می رود.

رنو کپچر از بالا

در داخل کابین تغییرات خیلی کمتری را شاهد هستیم. شاخص ترین تغییر موجود به رشد ابعاد نمایشگرهای دیجیتال مربوط می شود. نمایشگر مرکزی حالا ۱۰.۴ اینچی است و اندازه نمایشگر پشت فرمان تا ۱۰.۲۵ اینچ در تریم پرچمدار افزایش می یابد. نکته جالب اینکه در فیس لیفت کپچر خبری از پوشش های چرمی و قطعات کرومی نیست، زیرا رنو تصمیم گرفته به جای چرم، از مواد بازیافتی و تجدیدپذیر استفاده کند.

فرمان رنو کپچر

مشخصات فنی رنو کپچر ۲۰۲۵

فیس لیفت رنو کپچر به عنوان مدل ۲۰۲۵ وارد بازار خواهد شد. تریم پایه از این کراس اوور کوچک شهری، نیروی خود را از موتور ۱ لیتری سه سیلندر دریافت می کند. این موتور توربو شارژ توانایی تولید ۹۰ اسب بخار قدرت را دارد و نیروی آن توسط گیربکس شش سرعته دستی به چرخ های محور جلو ارسال می شود.

رنو کپچر 2025

رنو کپچر ۲۰۲۵ با موتور ۱.۳ لیتری چهار سیلندر توربو نیز قابل انتخاب خواهد بود. این موتور هم ۱۴۰ اسب بخار قدرت دارد و با همان گیربکس شش سرعته دستی همکاری می کند. نسخه دیگری از این موتور برای تریم های بالارده در نظر گرفته شده که میزان خروجی آن ۱۶۰ اسب بخار است. در تریم های مجهز به این موتور گیربکس دو کلاچه هفت سرعته خودکار وظیفه انتقال قدرت به چرخ ها را بر عهده دارد.

نمای پشت رنو کپچر جدید

فیس لیفت رنو کپچر با پیشرانه هیبریدی هم عرضه خواهد شد. این پیشرانه شامل موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با ۹۴ اسب بخار قدرت، موتور برقی با ۴۸ اسب بخار قدرت و استارتر ۲۴ اسب بخاری می شود. در این نسخه باتری ۱.۲ کیلووات ساعتی انرژی لازم برای موتور برقی را تأمین می کند. رنو مدعی است ۸۰ درصد از رانندگی های شهری بدون نیاز به استفاده از موتور بنزینی خواهد بود.

صندوق رنو کپچر 2025

کمپانی رنو همانند دیگر خودروسازان اروپایی در حال فاصله گرفتن از موتورهای دیزلی است. از این رو فیس لیفت کپچر با چنین پیشرانه ای تولید نخواهد شد. در عوض نسخه LPG این خودرو با موتور ۱ لیتری سه سیلندر توربو و گیربکس شش سرعته دستی به فروش خواهد رسید. این نسخه ۱۰۰ اسب بخار قدرت دارد و با باک و مخزن گاز پر می تواند تا ۱۱۰۰ کیلومتر مسافت را طی کند.

صندلی های فیس لیف رنو کپچر

در رابطه با قیمت رنو کپچر ۲۰۲۵ فعلا حرفی به میان نیامده؛ عرضه این کراس اوور زیبا از اواخر امسال در اروپا آغاز خواهد شد. مجموعه تولیدی رنو در وایادولید اسپانیا مأموریت تولید این خودرو را بر عهده خواهد داشت.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje