Wp Header Logo 343.png


منتشر شده در 25 فروردین 1403 ساعت 18:30


چری

کمپانی چری امسال برای نمایشگاه خودروی پکن برنامه های ویژه ای دارد و با دست پر به این نمایشگاه بین المللی می آید.

چری به عنوان یکی از بزرگ ترین خودروسازان چین و یکی از برترین صادرکنندگان خودروی این کشور برای نمایشگاه خودروی پکن امسال برنامه های ویژه ای دارد. این خودروساز قرار است از پرچمدار خانواده تیگو (Tiggo) در این نمایشگاه رونمایی کند. این خودروی جدید بر اساس نسل جدید پلتفرم QPower توسعه داده شده که قرار است در محصولات جدید چری به کار رود و مختص به فناوری خودروهای بر پایه انرژی های نو است. قرار است در جدید ترین محصول چری به عنوان پرچمدار خانواده تیگو، جدید ترین فناوری ها و تکنولوژی های به روز چری را دارد و قرار است چشم انداز چری نسبت به دیگر محصولات این کمپانی را نشان دهد.

با توجه به همکاری گسترده کمپانی چری با مدیران خودرو، انتظار می رود به زودی پرچمدار خانواده تیگو را در ایران هم عرضه شود و احتمالا همانند دیگر مدل های این رده، فروش خوبی را برای این محصول در بازار های غیر چینی (از جمله ایران) شاهد باشیم.

کمپانی چری در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد و در حوزه تولید و توسعه محصول، یکی از اولین برند های چینی به حساب می آید. این کمپانی از همان ابتدا سیاست های صادرات محور داشته و همین باعث شده تا به بازار های غیر چینی بسیاری ورود کند. در حال حاضر چری در مجموع ۱۳ میلیون مشتری در سطح جهان داشته است که دز این میان ۳.۳۵ میلیون از مشتریان این برند از بازار های غیر چینی هستند. کمپانی چری در بیش از د۸۰ کشور جهان حضور دارد و بازار های هدف خود را سال به سال گسترده تر می کند. آمار صادرات چری در سال گذشته خیره کننده بوده و با این روند هم پیش بینی می شود در سال جاری رکورد جدیدی را از این خودروساز چینی شاهد باشیم.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje