Wp Header Logo 400.png

دوری از چاله و گودال‌ها هنگام طی کردن مسیر و سرویس لاستیک ها به طور منظم، راه‌هایی هستند که می‌توانند به حفاظت از چرخ‌ها و لاستیک‌های شما کمک کنند. با این حال بسیاری از حوادث ناگهانی و غیرقابل پیش‌بینی برای لاستیک ها نیز امکان پذیر هستند.

آیا بیمه بدنه هزینه لاستیک‌های ترکیده را پوشش می‌دهد؟

ترکیدگی لاستیک یکی از پوشش های اصلی بیمه  بدنه است و در صورتی که این ترکیدگی بر اثر عواملی مانند برخورد به یک شی تیز یا رانندگی با لاستیک‌های فرسوده باشد، بیمه بدنه خودروی شما هزینه تعمیرات را پوشش خواهد داد.

آیا بیمه بدنه آسیب لاستیک ناشی از گودال‌های جاده را پوشش می‌دهد؟

گودال‌ها و شرایط خیابان‌های ناهموار می‌توانند به لاستیک‌ها آسیب برسانند و منجر به لبه‌های ترک خورده، عدم هم‌ترازی و لاستیک‌های پاره شوند. بسته به پوشش های بیمه نامه، بیمه ممکن است کمک کند تا هزینه تعمیر یا تعویض لاستیک‌ها پس از آسیب‌دیدگی را پرداخت کند. رانندگانی که پوشش ترکیدگی لاستیک را جزو پوشش های اصلی بیمه بدنه دارند، در صورت آسیب دیدن لاستیک‌هایشان به واسطه گودال‌ها پوشش داده شوند.

آیا بیمه خودرو آسیب لاستیک‌های دزدیده شده یا بریده را پوشش می‌دهد؟

اگر لاستیک‌های شما بریده یا دزدیده شوند، پوشش سرقت لاستیک بیمه بدنه می‌تواند به شما کمک کند تا آن‌ها را تعمیر یا تعویض کنید. این گزینه برای وضعیت‌های غیرتصادفی مانند خرابی و دزدی مناسب تر است. اگر شما پوشش لاستیک را در بیمه خودروی خود نداشته باشید، احتمالاً خودتان باید هزینه تعویض یا تعمیر لاستیک را پرداخت کنید. برای آشنایی با مراحل خرید لاستیک دولتی، راهنمای سایت خبرماشین را مطالعه کنید.

آیا بیمه ماشین هزینه فرسایش و ناکارآمدی لاستیک‌ها را پوشش می‌دهد؟

بیمه‌نامه‌های خودرو معمولاً هزینه‌های فرسایش را پوشش نمی‌دهند. در برخی بیمه نامه ها ممکن است بتوانید برای آسیب‌دیدگی لاستیک به دلیل گودال‌ها و شرایط خیابان‌های ناهموار درخواست خسارت کنید. الزامات مربوط به مطالبه خسارت در شرکت های مختلف متفاوت است.

خرید بهترین بیمه بدنه برای لاستیک

عوامل مختلفی نظیر توانگری شرکت بیمه‌گر، پوشش‌ها، میزان پرداخت خسارت و قیمت، در تعیین بهترین بیمه بدنه تأثیرگذار هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت بیمه دات کام و وارد کردن اطلاعات ماشین خود، بهترین بیمه بدنه را با توجه به شرایط خود، انتخاب و خریداری کنید.

برای خرید بیمه بدنه، قیمت بیمه ارائه شده توسط تمام شرکت‌های مجاز را از طریق صفحه‌ی مقایسه و استعلام نرخ بیمه بدنه در سامانه بیمه دات کام مقایسه کنید. سپس، با انتخاب حداقل پوشش‌ و استفاده از جشنوارههای تخفیف بیمه دات کام می‌توانید، بیمه‌نامه بدنه اتومبیل را با پایین‌ترین قیمت ممکن تهیه نمایید.

این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje