Fotojet1864638487917312686592

نسل چهارم آکورا MDX در اواخر سال 2020 معرفی شد. هرچند این خودرو با پلتفرم جدید و بدنه بزرگتر همراه شده بود، اما بازهم نتوانست توجه چندان زیادی را به طرف خود جلب کند. در طول چند سال گذشته، فروش سالیانه این خودرو در بازار اصلی یعنی ایالات متحده، به حدود 50 الی 60 هزار دستگاه محدود بوده است.

اکنون آکورا تصمیم گرفته که MDX را مورد بروزرسانی قرار دهد، با تغییراتی که البته چندان اساسی نیست.

طراحی آکورا MDX مدل 2024

در نمای جلو با طراحی جدید سپر جلو و جلوپنجره روبرو هستیم. زمینه چراغ‌های جلو و عقب تیره شده، درحالی‌که دو رنگ جدید یعنی آبی canyon و خاکستری صدفی به رنگ‌های قبلی اضافه شده و ابعاد رینگ‌ها به 20 اینچ افزایش یافته است.

2025 آکورا MDX

نسخه اسپرت آکورا MDX یعنی تایپ S هم با طراحی متفاوت سپر جلو، جلوپنجره با طرح لانه زنبوری و رینگ‌های بزرگتر از مدل عادی، تا حدی متمایز به نظر می‌­رسد.

کابین و امکانات آکورا MDX مدل 2024

مهمترین تغییر در فضای کابین آکورا MDX را می­‌توان بهسازی سیستم اطلاعات سرگرمی این خودرو دانست. آکورا با حذف تاچ پد در کنسول میانی، سعی کرده است که ارتباط کاربر با سامانه را آسان‌تر کند. نمایشگر لمسی 12.3 اینچی هم از سرویس‌های گوگل، اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم، ارتباط Wi-Fi و امکان دریافت بروزرسانی نرم­‌افزاری بهره‌­مند شده است.

2025 آکورا MDX

آکورا به منظور تاکید بر هویت لوکس MDX، سیستم صوتی بنگ اند اولافسن با 31 بلندگو را در کابین آن نصب کرده است.

مشخصات فنی آکورا MDX مدل 2024

همچون گذشته، آکورا MDX به پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر با 294 اسب‌بخار قدرت و 362 نیوتن‌متر گشتاور مجهز است. خروجی پیشرانه از طریق گیربکس ده سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می­‌شود. در تریم‌های کامل‌تر، سامانه چهار چرخ محرک آکورا یعنی SH-AWD به عنوان واسطه برای انتقال نیرو به چهار چرخ ایفای نقش می­‌کند.

خروجی این پیشرانه در آکورا MDX تایپ S به 360 اسب­‌بخار قدرت و 480 نیوتن‌متر گشتاور افزایش می­‌یابد. ظاهرا عملکرد گیربکس ده سرعته اتوماتیک و سامانه چهار چرخ محرک SH-AWD در این نسخه مورد بازبینی قرار گرفته است.

قیمت آکورا MDX مدل 2024

آکورا MDX ظرف چند ماه آینده به نمایندگی‌های برند در آمریکا وارد خواهد شد. از قیمت این مدل اطلاعی در دسترس نیست، اما مدل فعلی با قیمت پایه 50 هزار دلار به فروش می‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje