EXEED، پیشرو در دنیای خودروهای لوکس و نوآور، با حضور پرقدرت در نمایشگاه خودروی پکن که از ۲۵ آوریل آغاز می شود، آماده ی رونمایی از جدیدترین دستاوردهای خود و به اشتراک گذاشتن چشم انداز استراتژیک خود برای آینده ی صنعت خودرو است. همانطور که میدانیم، این برند لوکس چری؛ در کشورمان با نام جدید و برند Xtrim محصولات خود را عرضه میکند.

رونمایی از نسل جدید خودروهای لوکس انرژی جدید

در غرفه EXEED در نمایشگاه پکن، شاهد رونمایی از نسل جدید خودروهای لوکس انرژی جدید این برند خواهیم بود. این خودروها که حاصل بیش از یک سال تلاش و نوآوری در EXLANTiX، برند رده بالای انرژی جدید EXEED، هستند، نشان دهنده ی تعهد این برند به ارائه ی تجربه رانندگی لوکس و پایدار به مشتریان سطح بالا است.

ES و RX PHEV، دو نمونه از این خودروهای جدید، با طراحی ظاهری چشم نواز، کابین لوکس و مجهز به جدیدترین فناوری ها، نظر هر بیننده ای را به خود جلب خواهند کرد. این خودروها به لطف سیستم‌های پیشرانه‌ی قدرتمند و کم مصرف خود، نه تنها تجربه رانندگی لذت بخشی را ارائه می‌دهند، بلکه گامی مهم در جهت حفظ محیط زیست نیز به شمار می‌روند.

غوطه وری در دنیای EXEED با نمایشگاه محصولات اکولوژیک

علاوه بر نمایشگاه پکن، EXEED برنامه‌های دیگری نیز برای به اشتراک گذاشتن چشم انداز خود با مخاطبان در نظر گرفته است. در تاریخ ۲۶ آوریل، یک سفر یک روزه ی تجربه محور در پکن آغاز خواهد شد که در نهایت به نمایشگاه محصولات اکولوژیک EXEED در ووهو در تاریخ ۲۹ آوریل ختم می شود.

در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان می‌توانند با ترکیبی بی نقص از تجمل، فناوری و پایداری آشنا شوند و تجربه ای عملی از تعهد EXEED به حفظ محیط زیست را بدست آورند. تاسیسات تعاملی، آثار هنری اکولوژیکی و نمایشگاه خودروهای انرژی جدید، تنها بخشی از جذابیت های این نمایشگاه منحصر به فرد خواهند بود.

جلسه سالانه نمایندگی و ترسیم آینده ی EXEED

در تاریخ ۲۹ آوریل، جلسه سالانه نمایندگی EXEED در ووهو برگزار خواهد شد. این جلسه فرصتی برای گردهم آمدن ذینفعان کلیدی و اشتراک گذاری جهت گیری استراتژیک و نوآوری های آینده ی EXEED خواهد بود.

در این جلسه، دستاوردهای سال گذشته جشن گرفته می‌شود و برنامه‌های EXEED برای رشد و پیشرفت در آینده تشریح خواهد شد. بحث‌های عمیق در مورد استراتژی برند، توسعه محصول و گسترش بازار، از جمله مباحثی است که در این جلسه به آنها پرداخته خواهد شد.

EXEED، پیشرو در عصر جدید خودرو

حضور EXEED در نمایشگاه پکن و برگزاری رویدادهای مختلف، نقش این برند را به عنوان پیشگام در عصر جدید خودرو به اثبات می‌رساند. EXEED با تمرکز بر تجمل پایدار، فناوری پیشرفته و ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی رانندگی به مشتریان، در حال بازتعریف معنای یک برند ممتاز در صنعت خودرو است.

EXEED با تعهد به نوآوری، پایداری و ارائه ی بهترین ها به مشتریان، آماده‌ی انقلابی در صنعت خودرو و رهبری این صنعت در سال های آینده است.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje