Wp Header Logo 451.png


منتشر شده در 28 فروردین 1403 ساعت 10:37



عکاس
علیرضا پاداش

افزایش قیمت شاین مکس

به تازگی فراخوان جدید واریز وجه برای سدان وارداتی ایران خودرو صادر شده و بر این اساس افزایش قیمت شاین مکس رقم خورده است.

بر اساس فراخوان های جدید صادر شده، قیمت جدید برای دانگ فنگ شاین مکس ۱ میلیارد و ۶۴۷ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان اعلام شده است. این در حالی است که در سال قبل قیمت این سدان ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان بود. این بدان معناست که حدود ۹۷ میلیون تومان افزایش قیمت را برای این سدان در سال جدید داشته ایم که البته به دلیل محاسبه نرخ جدید مالیات و دیگر هزینه های جاری و دولتی خودروهای وارداتی می باشد. به دلیل بالا بودن قیمت اولیه خودروهای وارداتی، افزایش قیمت برای این خودروها با تعرفه هزینه های دولتی جدید واقعا قابل توجه است و این می توان قیمت وارداتی ها را در بازار هم افزایشی کند.

نام خودرو قیمت قدیم (تومان) قیمت جدید (تومان)
شاین مکس بنزینی ۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۶۴۷,۷۵۵,۰۰۰

بر اساس فراخوان واریز منتشر شده، متقاضیانی که پیامک امکان واریز وجه دریافت کرده اند از امروز ۲۸ فروردین ماه تا دوشنبه ۳ اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه و دریافت کد رهگیری اقدام نمایند.

قیمت شاین مکس

مشخصات شاین مکس ایران خودرو

در نسخه بنزینی پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۱۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر (WDCT) به چرخ های جلو منتقل می شود.

نمای پشت شاین مکس

در دانگ فنگ شاین مکس امکاناتی نظیر سنسور نور و باران، دسته دنده الکترونیکی، سانروف پانورامیک، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد، پاور ویندوز، صندلی ۶ حالته برقی راننده، حافظه صندلی، ماساژور صندلی راننده، سردکن صندلی راننده، صندلی ۴ حالته برقی شاگرد، سیستم کنترل پایداری، رادار خط خوان، اخطار برخورد از جلو، سنسور نقطه کور، فناوری LED، صندلی Zero Gravity، دوربین ۳۶۰ درجه، پاکسازی هوای کابین، کروز کنترل، ۶ کیسه هوا ده نقطه ای و… وجود دارد.

فضای داخل شاین مکس

ویدیو معرفی

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje