Wp Header Logo 436.png


منتشر شده در 28 فروردین 1403 ساعت 13:00


شاسی بلند دانگ فنگ MHero 1

دانگ فنگ قصد دارد شاسی بلند جدید MHero 1 را در اروپا عرضه کند. این خودرو ابتدا در سوئیس و سپس آلمان و دیگر کشورهای اروپایی به فروش خواهد رسید.

طراحی خشن و تمرکز بر توانایی های آفرود بالا

شاسی بلند دانگ فنگ MHero 1 طراحی متفاوتی دارد. این خودرو برای دوستداران آفرود ساخته شده و از چهره ای خشن و متفاوت برخوردار است. در اکثر قسمت های بدنه این خودروی چینی از خطوط برجسته و زوایای تیز استفاده شده؛ این ویژگی MHero 1 را مشابه خودروهای نظامی نشان می دهد. با دقت در فرم کلی پیکره می توان شباهت هایی با هامر برقی و تویوتا اف جی کروزر پیدا کرد.

دانگ فنگ MHero 1 آفرود

فاصله کف اتاق تا سطح زمین در محصول جدید دانگ فنگ ۳۳.۵ سانتی متر اعلام شده که رقم زیادی محسوب می شود. با توجه به ارتفاع بالا و زوایای ورود و خروج ۳۶.۸ و ۳۷.۵ درجه ای، MHero 1 نباید مشکلی در مسیرهای ناهموار داشته باشد. آنطور که خودروساز چینی اعلام کرده، این شاسی بلند جدید می تواند از آب هایی به عمق ۹۰ سانتی متر عبور کند.

ساخت دانگ فنگ MHero 1

مشخصات فنی دانگ فنگ MHero 1

پیشرانه دانگ فنگ MHero 1 شامل چهار موتور برقی می شود. این امر به معنای آن است که هر چرخ به یک موتور مستقل متصل بوده و همگی محرک هستند. مجموع خروجی این چهار موتور به ۱۰۷۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۰۰ نیوتن متر گشتاور می رسد. چنین خروجی عظیمی نه تنها در مسیرهای آفرود، بلکه در مسیرهای صاف و هموار نیز مفید واقع شده و MHero 1 را در عرض تنها ۴.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رساند.

کابین دانگ فنگ MHero 1

دانگ فنگ MHero 1 روی کاغذ رقیب جی ام سی هامر برقی به حساب می آید. با وجود خروجی مشابه پیشرانه، هامر از نظر شتاب عملکرد بهتری داشته و در عرض ۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می کند. البته این خودروی آمریکایی قرار نیست در اروپا عرضه شود، بنابراین MHero 1 مانع بزرگی پیش روی خود نخواهد داشت.

MHero 1

وظیفه تأمین انرژی دانگ فنگ MHero 1 را پک باتری ۱۴۲.۷ کیلووات ساعتی بر عهده دارد. این باتری حجیم برای پیمایش ۴۵۰ کیلومتر مسافت کفایت می کند. به لطف پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و در صورت اتصال به پورتی مناسب، میزان شارژ این شاسی بلند برقی در عرض ۴۷ دقیقه از ۳۰ به ۸۰ درصد خواهد رسید.

امکانات دانگ فنگ MHero 1

در کنار نسخه چهار موتوره، یک نسخه سه موتوره از دانگ فنگ MHero 1 نیز تولید می شود. در این نسخه یک موتور بنزینی نقش ژنراتور را ایفا می کند. خروجی پیشرانه این نسخه پایین تر از نسخه تمام الکتریکی است، اما در عوض توانایی ۷۵۰ کیلومتر مسافت را دارد.

عرضه دانگ فنگ MHero 1

قیمت و زمان عرضه

قیمت دانگ فنگ MHero 1 در سوئیس از ۱۴۵,۷۰۰ فرانک شروع می شود. این رقم معادل تقریبا ۱۶۰ هزار دلار یا ۱۱ میلیارد تومان است. انتظار می رود پس از سوئیس، از تابستان پیش رو آلمان نیز میزبان این شاسی بلند عجیب و غریب چینی باشد.

آپشن های دانگ فنگ MHero 1

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje