Wp Header Logo 467.png


منتشر شده در 29 فروردین 1403 ساعت 12:34


قیمت جدید پژو پارس

با صدور بخشنامه جدید برای متقاضیان اولویت زمستان پژو پارس، قیمت جدید این محصول اعلام شده است و متقاضیان می توانند نسبت به تکمیل فرآیند خرید اقدام کنند.

سرانجام پس از مدت ها تکلیف بسیاری از مشتریان پژو پارس که اولویت زمستان را برای خرید پژو پارس در سامانه یکپارچه را داشتند مشخص شد. در بخشنامه جدید صادر شده توسط ایران خودرو، قیمت جدید پژو پارس XU7P اعلام شده است. پژو پارس در فروش های جدید ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار تومان قیمت دارد و موعد تحویل در بخشنامه های صادر شده ۶۰ روزه اعلام شده است. گفتنی است قیمت این خودرو در فروش های قبلی ۲۹۴ میلیون تومان بوده است و این یعنی افزایش قیمت خودرو حدود ۱۵۰ میلیونی را برای پژو پارس در کارخانه داشته ایم.

نام خودرو قیمت قبل (تومان) قیمت جدید (تومان)
پژو پارس ۲۹۴,۰۰۰,۰۰۰ ۴۴۵,۷۴۲,۰۰۰

اگرچه میزان افزایش قیمت به نظر زیاد می رسد اما این را در نظر داشته باشید که قیمت پژو پارس مدت ها بدون تغییر مانده بود و از مدت ها قبل مشخص بود که برای سدان ایران خودرو قیمت جدیدی در نظر گرفته می شود. بر اساس شنیده ها ایران خودرو از مدت ها قبل مجوز های افزایش قیمت این محصول را از طریق شورای رقابت اخذ کرده بود و حالا با ادامه روند تولید این خودرو افزایش قیمت اعمال شده است. از پژو پارس به عنوان زیان ده ترین محصول ایران خودرو با قیمت پیشین یاد می شود و حالا قیمت جدید باعث می شود این شرکت در فروش این محصول زیان پیشین را نداشته باشد.

البته این را هم در نظر داشته باشید که حتی با قیمت جدید هم اختلاف قیمت این خودرو با بازار آزاد بسیار بالا است و فروش این خودرو می تواند سود ۵۰ درصدی را به مشتریان بدهد.

در چند ماه گذشته ایران خودرو بارها سعی کرد سورن پلاس XU7 پلاس را به عنوان جایگزین پارس به مشتریان تحویل دهد اما در نهایت استاندارد با ادامه تولید پژو پارس موافقت کرد. شما می توانید ویدیو معرفی سورن پلاس XU7 پلاس را در زیر مشاهده کنید.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje