Wp Header Logo 472.png


منتشر شده در 29 فروردین 1403 ساعت 13:07



عکاس
علیرضا پاداش

اولین شرایط فروش آریزو 6 جی تی اعلام شد

شرکت مدیران خودرو اولین شرایط فروش آریزو ۶ جی تی را اعلام کرد. این خودرو به صورت نقدی و اقساطی به فروش می رسد.

به گزارش آخرین خودرو، مدیران خودرو در اولین شرایط فروش فونیکس آریزو ۶ جی تی قیمت مصوب آن را یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرده است. در این شرایط فروش خودروها با مدل ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ به فروش می رسند و مشتریان می توانند این سدان اسپرت را در رنگ های سفید و مشکی خریداری کنند. موعد تحویل فونیکس آریزو ۶ جی تی ۹۰ روز کاری اعلام شده است. همچنین حداقل پیش پرداخت برای خرید اقساطی این سدان مونتاژی ۶۰ درصد اعلام شده است.

نام خودرو قیمت مصوب (تومان)
فونیکس آریزو ۶ جی تی ۱.۴۶۰.۳۰۰.۰۰۰

فونیکس آریزو ۶ جی تی به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ با پاشش مستقیم سوخت (TGDI) مجهز است که خروجی های فنی ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را ثبت می کند. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود و این مشخصات فنی دقیقا همان چیزی است که در خودروهای دیگر فونیکس نظیر FX پرمیوم و تیگو ۸ پرو هم دیده می شد. با این حساب با سدانی پر قدرت طرف هستیم که شتاب صفر تا صد را در ۷.۶ ثانیه رقم می زند.

از جمله امکانات آریزو ۶ جی تی می توان به؛ ۶ کیسه هوا ده نقطه ای، سیستم کمکی ترمز، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، ترمز اضطراری خودکار،اتو هلد، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، کروز کنترل تطبیقی، رادار هشدار برخورد از عقب، نور بالا اتوماتیک، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ثبت وقایع، شارژر بی سیم، دوربین ۳۶۰ درجه، سامانه پایش فشار باد تایرها، ترمز پارک برقی، پشت آمپر دیجیتال، اندروید اتو، سامانه شروع حرکت در سربالایی، رادار نقطه کور، رادار حرکت بین خطوط، رادار هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط و… اشاره کرد. و با این امکانات آریزو ۶ جی تی تبدیل به یکی از فول آپشن ترین سدان های این رده قیمتی می شود.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje