Wp Header Logo 487.png


منتشر شده در 28 فروردین 1403 ساعت 21:03



عکاس
سامان امانی

محصول جدید ماموت خودرو

شرکت ماموت خودرو که به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش فولکس واگن در ایران شناخته می شود، بعد از ظهر امروز محصول جدید این نشان آلمانی را به بازار کشور معرفی کرد.

به گزارش آخرین خودرو، بعد از ظهر امروز طی مراسمی خودروسازان و واردکنندگان کشور محصولات برقی جدید خود را به مسئولان معرفی کردند. در این میان شرکت ماموت خودرو به عنوان نماینده رسمی فولکس واگن در ایران، محصول جدید ID.4 را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد. گفته می شود که این خودروی برقی و آلمانی بزودی توسط ماموت خودرو در سامانه وارداتی ها (سامانه مخصوص خودروهای برقی) به فروش خواهد رسید.

فولکس واگن ID.4 به عنوان محصول جدید ماموت خودرو به پیشرانه الکتریکی ۱۶۸ اسب بخار با گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر مجهز است. این پیشرانه بر روی محور عقب خودرو قرار دارد و باعث شده است تا ID.4 یک خودروی دیفرانسیل عقب برقی باشد. ظرفیت باتری های این خودرو ۵۵.۷ کیلووات ساعت است و می تواند با هر بار شارژ کامل باتری ها، پیمایش ۴۴۲ کیلومتری را (در شرایط ایده آل) برای این محصول فولکس واگن فراهم کند. شارژ سریع باتری های این خودرو از صفر تا ۸۰ درصد تنها در ۳۵ دقیقه انجام می شود و امکان قابلیت شارژ AC (آهسته و خانگی) برای آی دی ۴ وجود دارد.

در فولکس واگن ID.4 ماموت خودرو امکاناتی مانند نور پردازی کابین، استارت دکمه ای، دسته دنده الکتریکی، تهویه اتوماتیک دوکاناله، ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، رانندگی خودکار بین خطوط، شش کیسه هوا، ترمز پارک برقی، اتوهلد، صندلی برقی راننده، سنسور نور، سنسور باران، سقف شیشه ای و… وجود دارد.

کابین فولکس واگن ماموت خودرو

این احتمال وجود دارد تا ماموت خودرو در کنار عرضه این تیپ ID.4 به سراغ نسخه های فول آپشن تر و قوی تر این خودروی تمام برقی برود. در نمونه های گران تر این خودرو، ظرفیت بیشتر باتری ها در کنار قابلیت چهار چرخ محرک و… دیده می شود.

با توجه به اینکه ماموت خودرو همچنان به عنوان نماینده رسمی فولکس واگن در ایران فعالیت می کند، می توان توقع داشت که ID.4 به عنوان یک محصول تمام برقی با پشتوانه خدمات پس از فروش به بازار ما بیاید. همچنین در صورت ثبات شرایط اقتصادی و قوانین حاکم بر واردات خودرو، احتمال دارد تا فولکس واگن ID.4 با قیمتی کمتر از ۲.۵ میلیارد تومان به بازار کشور عرضه شود.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje