Fotojet680638490314635874638

شرکت M-Hero، زیربرندی از دانگ فنگ بوده که روی شاسی‌بلندهای الکتریکی گران‌قیمت تمرکز دارد. این برند، به هامر چینی نیز مشهور شده است؛ زیرا M-Hero نسخه شخصی وسایل نقلیه نظامی را عرضه می‌کند.

این شرکت چینی اکنون تصاویر مربوط به مدل M هانتر را منتشر کرده که به‌زودی عرضه خواهد شد. این محصول قرار است هفته آینده در نمایشگاه خودروی چین ۲۰۲۴ رونمایی شود. این خودرویی لوکس برای علاقمندان به آفرود است.

شاسی بلند M هانتر، دومین محصول شرکت M هیرو محسوب می‌شود. اولین محصول آن، M-Hero 917 بود، که آگوست سال گذشته با قدرت ۱۰۸۸ اسب‌بخار عرضه شد.

آفرودر لوکس M-Hunter

مدل ۹۱۷ در نسخه‌های BEV و EREV در دسترس است. برد BEV برابر ۵۰۵ کیلومتر و برد ترکیبی EREV برابر ۱۰۳۲ کیلومتر است. نسخه BEV باتری NMC ساخت CATL با ظرفیت ۱۴۰ کیلووات‌ساعت دارد. با وجود وزن ۳۲۹۳ کیلوگرمی و قدرت ۸۰۰ کیلوواتی، این محصول در مدت زمان ۴.۲ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر برساعت می‌رسد.

نسخه EREV با پیشرانه ۱.۵ لیتری، قدرتی برابر ۸۱۶ اسب‌بخار دارد. البته این موتور نقش تغذیه باتری را بازی می‌کند و مستقیما به چرخ‌ها وصل نیست. ظرفیت باتری نیز ۶۶ کیلووات‌ساعت است.

آفرودر لوکس M-Hunter

محصول ۹۱۷، برای بازارهای جهانی طراحی شده و در خاورمیانه و اروپا عرضه می‌شود. این محصول اوایل ماه آوریل وارد سوئیس شد.

دانگ‌فنگ اعلام کرده که M هانتر یک کانسپت نیست و به تولید انبوه می‌رسد. قیمت آن کم نبوده و برابر ۱۴۰ هزار دلار است. رقبای این محصول هامر برقی و بی‌وای‌دی یانگ‌وانگ U8 خواهند بود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje